یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ساعت ۱۹:۰
رئیس شبکه دامپزشکی جاجرم خبر داد:

معدوم‌سازی ۱۷۰۰ کیلوگرم مرغ قطعه‌بندی شده در جاجرم

رئیس شبکه دامپزشکی جاجرم گفت: در بازرسی و نظارت‌های شبکه دامپزشکی شهرستان جاجرم، مقدار یکهزار و ۷۰۰ کیلوگرم مرغ قطعه‌بندی شده غیرمجاز کشف، ضبط، معدوم‌سازی شد.
معدوم‌سازی ۱۷۰۰ کیلوگرم مرغ قطعه‌بندی شده در جاجرم,

به گزارش پایگاه‌خبری‌جاجرم، به نقل از روابط عمومی دامپزشکی جاجرم در راستای بازرسی‌های مستمر اکیپ نظارت بر مراکز تولید، فرآوری، نگهداری و توزیع فرآورده‌های خام دامی مقدار یکهزار و 700 کیلوگرم گوشت مرغ قطعه‌بندی شده غیرمجاز مشکوک به فساد و پس از نمونه‌برداری و انجام آزمایشات لازم و تایید آزمایشگاه مبنی بر غیرقابل مصرف بودن محموله مذکور با اخذ حکم از مراجع قضایی به صورت بهداشتی و با حضور صاحب کالا، نیروی انتظامی و کارشناس نظارت بهداشتی دامپزشکی معدوم و از چرخه مصرف خارج شد.

سیدحسین مرتضوی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان جاجرم با اعلام اینکه پایش بهداشت و سلامت و امنیت غذایی از اولیت های کاری دامپزشکی است از شهروندان خواست تا شماره تماس 1512 را به عنوان بهترین پل ارتباطی بین مردم و مسئولین دامپزشکی همیشه به خاطر داشته باشند و با خود پلیسی و دقت در هنگام خرید محصولات دامی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک سریعاً اطلاع رسانی کنند.

انتهای خبر/م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک