دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ساعت ۱۶:۵۳
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان شمالی:

۲ شهرستان و ۵ بخش در خراسان شمالی تأسیس شدند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان شمالی گفت: این دولت مردمی، دولتی صادق از وعده است در همین مدت، ۲ شهرستان، ۵ بخش و ۱۰ دهستان در استان ما تأسیس شده است.
۲ شهرستان و  ۵ بخش در خراسان شمالی تأسیس شدند,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، روح‌الله حسین‌پور، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان شمالی  صبح امروز در آئین افتتاح بخش رزق‌آباد گفت: اگر امروز امنیت داریم، اگر نگاه محکمی برای تداوم نظام وجود دارد  به‌خاطر حضور مردم و معتمدین در صحنه است،  مردمی که در سخت‌ترین شرایط بیشترین همراهی و دفاع از نظام را داشته‌اند.

روح‌الله حسین‌پور ادامه داد: در سفر ریاست محترم جمهوری به استان خراسان شمالی یکی از مسائلی که استاندار این استان بر آن تأکید داشت بحث ارتفاعات بود و چون اراده‌ای مبنی بر شدن امور وجود داشت این امر کمتر از یکسان محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: این دولت مردمی، دولتی صادق از وعده است در همین مدت، دو  شهرستان،  پنج  بخش و ۱۰ دهستان در استان ما تأسیس شده است.

مدیرکل سیاسی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: خادمان مردم در نظام شأنی بالاتر جز خدمتگزاری به مردم ندارند و نهایت تلاش خود را برای انجام امور دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با برشماری پروژه‌های عمرانی و اقدامات انجام شده در این دولت برای استان و شهرستان افزود: با مشارکت و همراهی مردم شاهد توسعه و آبادانی در استان و شهرستان هستیم.

وی انتخابات پیشرو را نیز یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی کشور عنوان کرد و گفت: ششصد و شصت  نفر معتمد معرفی شده در سطح استان از اقشار مختلف مردم و  از  بیست و دو حوزه انتخابیه هستند که این نشان‌دهنده مشارکت و آمادگی مردم برای برگزاری باشکوه انتخابات است.

فرماندار شهرستان اسفراین نیز در این آئین  با برشماری اهداف تقسیمات کشوری برای اداره امور افزود:  تقسیمات کشوری در دنیا یک ضرورت است چرا که علاوه بر اداره بهتر امور باعث تمرکززدایی در بحث مدیریت است.

مسلم نوری ادامه داد: با انجام تقسیمات مدیریت قلمروها آسان‌تر، مشارکت مردم بهتر اداره امور سهل‌تر می‌گردد.

وی گفت: به همین دلیل نظرات مردم و به‌ویژه جوامع روستایی در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها اثرات به سزایی دارد.

▫️فرماندار اسفراین ادامه داد: مساحت زیاد شهرستان و مدیریت‌کردن آن، با دو بخشدار سخت بود که با پیگیری‌های استاندار و نماینده محترم بحث تقسیمات انجام شد و هم اکنون بخش مرکزی با هفتاد و چهار روستا و بخش زرق آباد با چل و یک  روستا اداره خواهد شد.

فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان، تأمین امنیت و تمرکززدایی و توسعه پایدار را از فواید این تقسیمات برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت و همراهی همه در آینده شاهد توسعه و آبادانی در این منطقه باشیم.

 در پایان این مراسم با حکم استاندار خراسان شمالی، مصطفی خوش‌اندام به‌عنوان نخستین بخشدار بخش زرق آباد معارفه شد.

 

انتهای خبر/ر

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک