یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس گزارش | کد خبر: ۲۸۷۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ساعت ۱۳:۴

مردم خراسان شمالی از جنایت‌های اسرائیل می‌گویند

بعد از ۷۵ سال مقاومت، مردم فلسطین وارد میدان مبارزه جدی شده‌اند که باعث خوشحالی مردم فلسطین و تمام آزادگان دنیا و افراد با وجدان بیدار که حرکات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده‌اند، شده است.
مردم خراسان شمالی از جنایت‌های اسرائیل می‌گویند,

به گزارش عصر اترک، بیش از ۷۵ سال از اشغال سرزمین فلسطین توسط اسرائیل می‌گذرد و این بار دیگر نیروهای مبارز فلسطینی در عملیاتی غافلگیرانه، ابهتی پوشالی که اسرائیلی‌ها از خود در سراسر جهان ایجاد کرده بود، زیر سؤال بردند.

عملیات طوفان الاقصی از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه باعث شد تا بیش از هزار صهیونیست به هلاکت رسیده و صدها نفر دیگر از ساکنان اراضی اشغالی زخمی و یا اسیر شوند.


در هم شکستن ابهت اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی

طوبی ولی‌پور، یکی از مدرسان حوزه علمیه بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصر اترک در این باره اظهار داشت: شجاعت رزمندگان فلسطینی که در قالب یک دفاع طوفان القصایی در مقابل رژیم غاصب و ستمگر قد علم کرد و تمام سیاست‌های آنها را بر هم ریخت قابل‌تحسین است.

وی ادامه داد: اسرائیل که همیشه خودش را پیروز میدان می‌دانست و ادعای گنبد آهنین می‌کرد، در یک چنین زمانی در مقابل این حمله کم آورد و هیمنه آن هم توسط رزمندگان فلسطینی در هم شکست.

ولی‌پور اضافه کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری، در حمله رزمندگان فلسطینی، رژیم اسرائیل از نظر نظامی و اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیمی خورده، زیرا رژیم اسرائیل در واقع انتظار چنین حمله‌ای را نداشت و از نظر نظامی و اطلاعاتی ضعفش به دنیا ثابت شد.

 

 

وی ابراز داشت: آبروی اسرائیل در سراسر دنیا و نظاره گران از منظر نظامی از بین رفت و ادعای ابرقدرتی نظامی‌اش در مقابل فلسطین، با یک حمله در هم ریخت.

این مدرسه حوزه علمیه گفت: طبق فرمایشات حضرت آقا در واقع، بلای پیش‌آمده نتیجه عملکرد خود اسرائیل بوده، زیرا عامل این طوفان، کودک کشی و مظلوم‌کشی بود که باعث شد تا این عملکرد ستمگرانه به خودشان برگردد.

ولی‌پور اضافه کرد: طبق طراحی‌های دشمن و همراهی رسانه‌های غربی، جای مظلوم و ظالم را تغییر داده‌اند، درحالی‌که دنیا دیده است که رژیم غاصب اسرائیل مکان‌هایی را مورد حمله قرار می‌دهد که پر از خانواده، زن و کودک هستند و مراکز پرجمعیت، بیمارستان‌ها را مورد اصابت قرار می‌دهد و این به دنیا ثابت شده که این رژیم مظلوم نبوده است.

 

شاهد موفقیت‌های فلسطینی‌ها خواهیم بود

محمدرضا رستم‌زاده، یکی از کسبه بجنوردی در ادامه با محکوم‌کردن جنایت صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی گفت: عملیات طوفان الاقصی استکبار را مبهوت و جهان اسلام را امیدوار کرده که اسرائیل از زمان تشکیل خود تاکنون چنین شکست مفتضحانه نظامی و اطلاعاتی نخورده و هیمنه آنان در این عملیات در هم شکست.

وی ادامه داد: امروز اسرائیل خانه‌های فلسطینیان را خراب و آب و برق و غذا را بر روی آنان می‌بندد و سایر کشورهای اروپایی نظاره‌گر این امر هستند دفاع از مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه انسانی است و در روزهای اخیر موفقیت‌های فلسطین موجب خوشحالی مردم دنیا شد.

 

 

 رستم‌زاده افزود: مردم دنیا می‌دانند که مظلوم‌نمایی اسرائیل در شرایط فعلی تنها، برای بی‌گناه جلوه‌دادن خود است، درحالی‌که مصیبت‌هایی که بر فلسطینی‌ها روا داشته‌اند، هیچ زمان فراموش نخواهد شد.

 

کودک کشی در رأس جنایت‌های اسرائیل

زهرا السادات الهی، یکی دیگر از شهروندان بجنوردی در این باره بیان داشت: ۷۵ سال رژیم غاصب اسرائیل ظلم‌ها و جنایت‌های وحشتناکی را بر مردم فلسطین رواداشت که کودک کشی در رأس آنها قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم فلسطین که روزی تنها ابزار جنگی آنها سنگ بوده، گفت: این در حالی است که امروزه مردم مظلوم فلسطین با تلاش و توکل توانسته‌اند از خودشان دفاع کنند و در یک اقدام غافلگیرانه‌ای مردم فلسطین توانستند رژیم اشغالگر را دچار بحران جدی کنند.

الهی بیان داشت: فرار اسرائیلی‌ها از کشور و ثابت ماندن و جنگیدن نیروهای مقاومت و مردم فلسطینی در واقع به حق بودن این مبارزه را نشان و ثابت می‌کند.

 

انتهای خبر/ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک