دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ساعت ۲۰:۲۵
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

حمایت ویژه از خراسان شمالی با سفر رهبری اتفاق افتاد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: استان ما نیاز به یک حمایت جدی داشت با بودجه‌های استانی این اتفاق نمی‌افتاد آقا آمدند و این لطف را در حق استان داشتند.
 حمایت ویژه از خراسان شمالی با سفر رهبری اتفاق افتاد,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، حجت‌الاسلام  رضا  نوری، نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی گفت: استان ما نیاز به یک حمایت جدی داشت با بودجه‌های استانی این اتفاق نمی‌افتاد آقا آمدند و این لطف را در حق استان داشتند.

وی افزود: این شهرستان که معروف به دارالقرآن بود و حضرت آقا هم به آن اشاره داشتند یکی از مقصدهای سفرایشان به این استان بود.

مسئولین باید تلاش کنند روحیه و عمل و اندیشه قرآنی باید در محافل و مساجد و منازل باید این مقوله را احیا کنیم

امام‌جمعه بجنورد تأکید کرد: حضرت آقا اشاره به مفاخر اسفراین داشتند روزی که به اسفراین آمدند هوای سرد و بارانی اما استقبال از ایشان باشکوه بود. حضرت آقا هم از مردم با واژه‌های خاصی حمایت و قدردانی کردند

بحث مادی و مباحث فرهنگی از برکات سفرایشان بود.

در اسفراین ۱۰۰ درصد اعتبارات سفر آقا جذب شده است.

وی با اشاره به حوادث اخیر فلسطین گفت: آقا پیش‌بینی وضعیت را داشتند و از مسلمانان خواستند که بحث مقاومت را ادامه دهند. یا در قضیه برجام که حضرت آقا نیز سرانجام آن را با کیاست و هوشیاری پیش‌بینی کرده بودند. آقا فرمودند استعمار قابل‌اعتماد نیستند. اسرائیل رفتنی است غده سرطانی است سر اسب رفته قمار نکنید؛ چون بنای آن بر جنایت و ظلم بنا شده است و چنین بنایی هم پایداری ندارند

انگلستان این غده را در منطقه ایجاد کرد فرانسه تجهیزات هسته‌ای اسرائیل را تکمیل کرد آمریکا او را به رسمیت شناخت.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی نیز در این آئین گفت: سفر مقام‌ معظم رهبری به شهرستان اسفراین برکات مادی و معنوی بسیاری داشت.

وی ادامه داد: اجرای ۲۴۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۹۲ میلیارد تومان از برکات مادی این سفر بود

خطیب جمعه اسفراین تصریح کرد: مقام معظم رهبری با سفر به شهرستان اسفراین، این شهرستان را دارالقرآن نامیدند و گفتند  که مردم این منطقه به نجابت و رشادت شناخته شده‌اند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در سفر به استان اصلاح سبک زندگی را یکی از راه‌های پیشرفت در زندگی عنوان کردند و در ادامه به  ۲۱ آسیب اجتماعی اشاره داشتند که مسئولین باید در جهت رفع آنها اهتمام داشته باشند.

حجت‌الاسلام موسوی با تقدیر از حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در استان به شهرستان اسفراین، حضور ایشان در آئین سالروز ورود مقام معظم رهبری به این شهرستان را گرامی داشت و افزود: آنچه که امت اسلامی را حفظ می‌کند ولایت و امامت است.

 

انتهای خبر/ر

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک