دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ساعت ۲۰:۹
فرمانده انتظامی اسفراین خبر داد:

کشف ۲ کیلو ۲۰۰ گرم مواد بلعی در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف ۲ کیلو ۲۰۰ گرم مواد بلعی توسط دو قاچاقچی خبر داد.
کشف ۲ کیلو ۲۰۰ گرم مواد بلعی در اسفراین,

به گزارش پایگاه خبری عصراترک از اسفراین، محمد روهنا، فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین، از دستگیری دو قاچاقچی به اتهام قاچاق ۲ کیلو ۲۰۰ گرم مواد بلعی خبر داد و افزود: مأموران پلیس مواد مخدر با اجرای ایست و بازرسی در محور سبزوار به اسفراین خودرو متهمان را شناسایی کردند، و با سرعت عمل و هوشیاری مأموران  دو متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت و خودروشان به پارکینگ منتقل شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه متهمان برای انجام سونوگرافي به بيمارستان اعزام شدند، اظهار داشت: پس از اعلام نظريه پزشك متخصص مبني بر وجود مواد در داخل معده متهمان، با نظارت كادر پزشكي و مراقبت عوامل انتظامي مقدار ۲ کیلو ۲۰۰ گرم مواد مخدر تریاک که در داخل معده‌شان جاسازي شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آنجا روانه زندان شدند، تصریح کرد: پلیس با افرادی که امنیت و سلامت شهروندان را مختل کنند باقدرت برخورد خواهد کرد و انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای خبر/ر

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک