یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ساعت ۲۲:۴۱
‍ معاون استاندار خراسان شمالی:

اطلاع رسانی خدمات دولت در استان خراسان شمالی ضعیف است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی گفت: در ۲ سال گذشته دولت خدمات بسیار زیادی را به مردم خراسان شمالی ارائه نموده که متاسفانه آنطور که شایسته است به مردم اطلاع‌رسانی نشده است
اطلاع رسانی خدمات دولت در استان خراسان شمالی ضعیف است,

به گزارش پایگاه‌خبری‌جاجرم، عبدالصمد صفرنژاد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خرسان شمالی در جلسه شورای اداری شهرستان جاجرم با اظهار این مطلب گفت: پرداختن به حواشی مختلف باعث شده مردم به درستی در جریان خدمات دولت قرار نگیرند و مدیران عملکرد دستگاه‌های مطبوع خود را در اختیار رسانه‌ها قرار و مردم دهند.

صفرنژاد خاطر نشان کرد: از هفته دولت سال قبل تا هفته دولت سال جاری در پیشرفت تکمیل پروژه‌های عمرانی ۶۰۵ درصد رشد داشته‌ایم اما از ابتدای تشکیل استان تاکنون در حال حاضر ۱۰۰۰ پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که برای تکمیل این پروژه‌ها با تورم فعلی اعتباری بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد تومان نیاز است.
وی تصریح کرد: در سال گذشته بسیاری از شاخص‌های استان در سطح کشور ارتقا پیدا کرده که می‌توان به کسب رتبه ۳ کشوری در تولید زعفران و کسب رتبه ۲ کشور در سطح زیرکشت قرار دادن پنبه اشاره نمود.

معاون استاندار افزود: بیش از ۱۹ سال از تاسیس استان خراسان شمالی می‌گذرد و برخی از مشکلات طبیعی است اما برخی از مشکلات متناسب با ۱۹ ساله شدن استان طبیعی نیست و باید با قدرت چانه‌زنی و ارتباطات در سطح کلان کشوری به دنبال حل مشکلات استان باشیم.

فرماندار شهرستان جاجرم نیز در این جلسه با اشاره به سال‌روز سفر مقام معظم رهبری به استان گفت: سفر رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالی برکات زیادی برای مردم به همراه داشت که موجب آبادانی و توسعه استان گردید.

حاج زاده افزود: خوشبختانه شهرستان جاجرم در مسیر توسعه قرار دارد و بسیاری از حوزه‌ها در ۲ سال اخیر رشد چشمگیری داشته که می‌توان به میزان قبولی دانش‌آموزان در کنکور سراسری در سال جاری در رشته‌های پزشکی، پیراپزشکی، فرهنگیان و دانشگاه‌های معتبر کشور اشاره کرد.

وی افزود: افتتاح مجتمع شهید اوینی، حضور هنرمندان در جشنواره‌های استانی و ملی و کسب رتبه‌های گوناگون و ثبت کاروانسرای رباط‌قلی در فهرست جهانی یونسکو از جمله دست‌آوردهای فرهنگی شهرستان در چند ماه گذشته است.
فرماندار در ادامه گفت: در ۲ سال گذشته اولویت ما در تخصیص اعتبارات تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بوده و در حال حاضر عملیات عمرانی پروژه‌هایی همچون ساختمان فرمانداری، ساختمان اداره تعزیرات و ساختمان اداره ثبت اسناد بعد از سالها توقف مجددا آغاز شده که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

حاج زاده افزود: در ماه پایانی سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم که ساز و کار  هیئت‌های اجرایی شکل گرفته و انتظار داریم مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان طبق قانون تمامی امکانات خود راجهت هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات در اختیار ستاد انتخابات شهرستان قرار دهند.

حاج‌زاده تصریح کرد: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید تا شروع دهه‌فجر سال جاری هر دستگاه ۲ پروژه برای شهرستان تعریف کنند و ضمن ایجاد امید در جامعه نسبت به جلب مشارکت مردم و حضور پرشور در انتخابات تلاش نمایند.

انتهای خبر/م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک