دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ساعت ۱۲:۳۱
نماینده مردم شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی‌آباد در مجلس:

نرخ خرید تضمینی گندم، ۱۹۵۰۰ تومان تعیین شد

نماینده مردم شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق شورای قیمت‌گذاری، قیمت خرید تضمینی گندم طی سال آینده، ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد.
نرخ خرید تضمینی گندم، ۱۹۵۰۰ تومان تعیین شد,

امان اله حسین‌پور، نماینده مردم شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک با اشاره به اهمیت قیمت‌گذاری گندم در تأمین امنیت غذایی اظهار داشت: کمیسیون کشاورزی و مجلس یازدهم از ابتدای تشکیل، پیگیری جدی برای اصلاح قیمت گندم داشتند، براین‌اساس قانون تضمینی خرید محصولات کشاورزی از جمله گندم در این مجلس اصلاح شد.

وی ادامه داد: در ابتدای تشکیل مجلس یازدهم قیمت گندم از ۲۵۰۰ تومان به ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافت و در سال ۱۴۰۲ نیز به ۱۵ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

دبیر دوم کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اضافه کرد: افزایش قیمت گندم باعث شد خرید تضمینی گندم از ۱۰ میلیون تن فراتر برود.

وی ابراز داشت: در حال حاضر ۷۰ درصد قیمت گندم پرداخت شده و ۳۰ درصد باقی‌مانده که بنا بر قولی که رئیس سازمان برنامه بودجه کشور داده است طلب گندم‌کاران تا پایان مهرماه پرداخت می‌شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ با اشاره به سفر رئیس سازمان برنامه‌وبودجه به استان گفت: طی سفر رئیس برنامه بودجه به استان و درخواست‌های مکرر، وی قول مساعد در جهت پرداخت طلب گندم‌کاران تا پایان مهر را دادند.

 

انتهای خبر/ گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک