یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ساعت ۹:۳۶

استاندار خراسان شمالی با رئیس جمهور دیدار کرد

استاندار خراسان شمالی شامگاه یکشنبه با آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دیدار و پیرامون اولویت های توسعه استان گفتگو کرد.
استاندار خراسان شمالی با رئیس جمهور دیدار کرد,

 به گزارش عصراترک، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه های عمرانی، اقتصادی و سیاسی استان در خصوص نیازمندی های خراسان شمالی برای توسعه این خطه گفتگو کرد.

وی با قدردانی از توجه دولت به مناطق کم برخوردار خراسان شمالی، پیگیری ها برای تکمیل ساختار اداری و استخدامی شهرستان های مانه و بام و صفی آباد و صدور مجوز ماده ۲۳‌ انتقال آب از منطقه سرانی با ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار، ۱۲ درخواست مهم استان را به رئیسجمهور تقدیم کرد.

پیگیری پرداخت تسهیلات سفر رئیس جمهور، مسایل حوزه آب، راه های روستایی و تامین دارو در استان از دیگر محورهای گفتگو استاندار خراسان شمالی با رئیس جمهور بود.

استاندار خراسان شمالی به طرح های ریلی در حال اجرای خراسان شمالی نیز اشاره کرد و از نیازمندی استان به ۲۵ هزار میلیارد ریال در فاز نخست و ۱۰۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل آن گفتگو کرد.

حسین نژاد در ادامه جدای از پیشنهاداتی برای تسهیل و توسعه سرمایه گذاری در استان، نیازمندی خراسان شمالی به برقراری ۲ پرواز روزانه از فرودگاه بجنورد را مطرح کرد.

استاندار خراسان شمالی، عامل عدم تحقق کامل مصوبات سفر رییس جمهور به استان را ناترازی نسبت منابع به مصارف بانک های استان و عدم شفافیت مکانیسم بانک های خصوصی در پرداخت منابع دانست.

معافیت شرکت های تعاونی مرزنشین از ماده ۱۲۳ قانون مالیات های مستقیم، رفع مشکل شرکت سهامی زراعی دهکده رضوی ، بیمه قالیبافان و مشکلات حوزه بازرسی و نظارت از دیگر موضوعاتی بودند که در این دیدار مطرح شد.

ارمغان سفر رئیس جمهوری به خراسان شمالی در دوم تیرماه سال گذشته، ۱۲ هزار میلیارد تومان در حوزه عمران بود که این میزان ۱۲ برابر بودجه یکسال استان است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک