یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۰۸ - ساعت ۸:۴۵
نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی:

کمبود پرواز در خراسان شمالی باعث عقب ماندگی استان شده است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت: عدم مراجعه مسئولین کشوری به استان از معایب نبود پرواز فرودگاه بجنورد است که این موضوع باعث عقب ماندگی استان شده است.
کمبود پرواز در خراسان شمالی باعث عقب ماندگی استان شده است,

به گزارش عصراترک، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در دیدار با داوود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، اظهار کرد: رئیس جمهور و دولت ایشان بی‌اعتنا به حاشیه ها هستند و این ویژگی موجب عطف ذهن زیرمجموعه دولت است.

وی آرامش بازار، توفیق های کشور در عرصه های بین المللی در این دولت را مورد توجه قرار داد و از حضور اولین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در  استان خراسان شمالی قدردانی کرد. 

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی به نبود پرواز هواپیمایی اشاره و اظهار کرد: عدم مراجعه مسئولین کشوری به استان از معایب نبود پرواز هستند.

وی به وجود ظرفیت های استان از حیث نیروی انسانی، کشاورزی و دامداری و ... اشاره کرد و خواستار افزایش صنایع تبدیلی شد.

حجت الاسلام نوری افزود: در استان تنوع قومی وحدت و یکدلی مثال زدنی حاکم است و ما از همه قومیت ها شهید و رزمنده و سردار داشته‌ایم و داریم.

امام جمعه بجنورد اخذ مجوز ماده ۲۳ انتقال آب سرانی به داخل استان را برای استان مبارک خواند و  اشاره کرد: برای اصلاح وضعیت جاده ای استان، توجه جدی دولت لازم است.

حجت الاسلام نوری، حضور معاون رئیس جمهوری را در روز ولادت پیامبر و ایام هفته دفاع مقدس در استان شهید پرور خراسان شمالی، سفری با برکت خواند و اظهار امیدواری کرد: در  این سفر محرومیت ها دیده شود و این سفر دارای اخبار خوب برای مردم باشد.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک