دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ساعت ۹:۴۶
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی خبر داد:

اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای ساماندهی معتادان متجاهر

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار با عنوان(ساماندهی معتادان متجاهر) در استان خبرداد.
اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای ساماندهی معتادان متجاهر,

به گزارش عصراترک، حمیدرضا خاکشور در جلسه شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر شیروان که سوم مهر ماه برگزار شد، تقویت اقدامات فرهنگی و آگاهی‌بخشی جامعه را ضرورتی مهم در کنترل و کاهش اعتیاد به مواد مخدر عنوان کرد.

وی گفت: بخشی از مشکلات جامعه در حوزه اعتیاد، ناشی از عدم آگاهی است که باید برای رفع این مشکل تلاش کرد.

وی با اشاره به برخی اقدامات مهم در حوزه خودمراقبتی به ویژه در بخش دانش‌آموزی اظهار کرد: آگاهی‌بخشی، ارائه خدمات خودمراقبتی و اقداماتی مانند مراکز مشاوره ایجاد شده به ویژه در مناطق روستایی ضروری است.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری همچنین با اشاره به طرح های یاریگران زندگی و نماد، تهیه داشبورد اجتماعی مبنی بر تجمیع بانک های اطلاعاتی توسط دستگاه‌های متولی در جهت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد را یکی دیگر از اقدامات مهم و ضروری ذکر کرد.

وی با اشاره به اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار با عنوان «ساماندهی معتادان متجاهر» گفت: این اعتبار برای برای تجهیز دو مرکز ماده ۱۶ در استان هزینه می‌شود.

پس از این نشست از مرکز ماده ۱۶ شهرستان شیروان بازدید و به بررسی آخرین اقدامات و خدمات انجام گرفته به معتادان این مرکز پرداخته شد.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک