یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ - ساعت ۱۰:۱۹
استاندار خراسان شمالی:

فعالیت نیروهای نظامی ایران با اخلاص و برای رضای خداوند است

استاندار خراسان شمالی نیروهای نظامی ایران با سایر کشورها را متفاوت خواند و گفت: نیروهای نظامی ایران برای رضای خداوند و با اخلاص فعالیت می‌کنند.
فعالیت نیروهای نظامی ایران با اخلاص و برای رضای خداوند است,

به گزارش عصراترک، محمدرضا حسین نژاد شنبه شب در مراسم شام غریبان امام رضا که در مسجد امام خمینی بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: آمادگی مرزبانان، نیروهای انتظامی و بسیجیان به عنوان یکی از ارکان مهم کشور، هم در دوران دفاع مقدس و هم در دوران سازندگی، ضامن امنیت و آرامش جامعه بودند.

استاندار خراسان شمالی با یادآوری اینکه همه کشورها دارای نیروهای امنیتی و نظامی هستند، افزود: اگر کشوری بدون دفاع باشد مطمئناً آسیب خواهد دید.

وی ویژگی ممتاز نیروهای نظامی در ایران اسلامی را داشتن نیت الهی و کار برای رضای خدا و اطاعتشان از ولی امر مسلمین دانست و گفت: نیروهای نظامی و امنیتی در جمهوری اسلامی تأمین امنیت جامعه را یک تکلیف شرعی می‌دانند و اینگونه است که از میان آنها امثال سردار شهید قاسم سلیمانی‌ها و محسن حججی ها رشد می‌کنند.

حسین نژاد وضعیت دفاعی ایران را متفاوت با سایر کشورها خواند و بیان کرد: قدرت نظامی امروزه ایران قابل مقایسه با دوران دفاع مقدس نیست و ملت ایران نیز با بصیرت، پشتیبان آنها هستند و دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمن دیگر اثری نداشته و نخواهد داشت.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک