دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ - ساعت ۱۰:۱۸
استاندار خراسان‌شمالی:

همبستگی مردم و مسئولان توطئه دشمنان را خنثی کرده است

استاندار خراسان شمالی گفت: همبستگی مردم و مسئولان در حوادث گوناگون توطئه دشمنان را علیه ارزش های انقلاب اسلامی خنثی کرده است.
همبستگی مردم و مسئولان توطئه دشمنان را خنثی کرده است,خراسان شمالی+بجنورد+محمدرضا حسین نژاد+اغتشاشات

 محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک، اظهار کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب از هر ابزاری برای تضعیف این حرکت مردمی استفاده کردند اما مردم با بصیرت ایران آنها را در رسیدن به اهداف شوم ناکام گذاشتند.

وی افزود: بدخواهان انقلاب اسلامی ابتدا جنگ هشت ساله را به راه انداختند و بعد از آن تحریم‌های گوناگونی علیه مردم ایران اعمال کردند.

حسین‌نژاد ادامه داد: وقتی آنها در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند با بهره‌گیری از فضای مجازی و وارونه جلوه دادن حقایق سعی در فاصله انداختن بین مسئولان و مردم داشتند.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: دشمنان در فضای رسانه و مجازی دستاوردهای نظام را کوچک نشان می‌دادند تا حس ناامیدی را در جامعه ترویج دهند.

وی با بیان اینکه امنیت کشور مدیون نیروهای بسیجی و نظامی است، گفت: نیروهای نظامی و انتظامی کشور متشکل از افراد دیندار و متعهدی است که همواره برای حفظ ارزش‌های دینی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

حسین‌نژاد افزود: این نیروها در تمامی بحران‌ها و مواقع حساس در کنار مردم هستند و همواره امنیت را به مردم ایران هدیه می‌کنند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک