دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۲۷ - ساعت ۱۴:۱
امام جمعه آشخانه:

بهترین پناهگاه در جنگ ترکیبی مساجد هستند

امام جمعه آشخانه گفت: امروز در جنگ ترکیبی دشمن که ذهن و فکر اندیشه امت اسلام را هدف قرار داده بهترین پناهگاه مساجد هستند.
بهترین پناهگاه در جنگ ترکیبی مساجد هستند,

به گزارش خبرنگار عصر اترک حجت السلام والمسلمین شریعتی نژاد، امام جمعه آشخانه در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: آنچه امروز ملت ایران را از عزت و شکوفایی استعداد و برتری رتبه‌های علمی و تکنولوژی و بهداشت و درمان و صنعت و دفاع برخوردار نموده است به برکت جان نثاری شهیدان و جانبازان و آزادگان سرافراز است . 

 

وی افزود: بر آحاد مردم و دولت مردان لازم است که از این شهدا مانند شهیدان کربلا و شهیدان انقلاب و جنگ و دفاع از حریم ولایت تجلیل و تکریم کنند.

 

 امام جمعه آشخانه گفت: بزرگترین پایگاه تربیت و تعلیم اعتقادی مساجد هستند انقلاب اسلامی ایران از مساجد و مواعظ امامان جماعت مساجد به گوش مردم رسید.

 ‏

 وی افزود: حقایق دین را از مساجد باید شنید هرگاه مساجد از نمازگزاران پر شود به همان اندازه صف دادگاه‌ها خلوت خواهد شد زیرا مردم از مواعظ امام جماعت آشنا به وظایف اجتماعی و خانوادگی و زندگی می‌شوند.

 ‏

 ‏

امام جمعه آشخانه با تاکید بر جنگ ترکیبی گفت: باید سنگرهایی ایمان و اعتقاد را پررونق نمود تا در جنگ اعتقادی که دشمنان شروع کرده‌اند جوانان کشورمان اعم از پسر و دختر آسیب نبیند امروز در جنگ ترکیبی دشمن که ذهن و فکر اندیشه امت اسلام را هدف قرار داده بهترین پناهگاه مساجد هستند.

 

 امام جمعه آشخانه بیان کرد: معیار یک نامزد اصلح که باید مردم انتخاب کنند تا ناظر بر اجرای درست مجریان باشند این است که صالح باشد. 

 

وی با شرح ویژگی افراد صالح ادامه داد: صالحان سه شرط اساسی دارند اوّل در مقابل دستورات خداوند خاضع و خاشع هستند بدون چون و چرا دستورات خداوند را اطاعت می‌کنند، دوّم ولایت پذیر هستند در مقابل ولی فقیه متواضع هستند در تشخیص حق با بصیرت می‌باشند و همچنین التزام عملی به آرمان‌های امامین انقلاب دارند و در تقویت نظام و انقلاب و آرمان شهدا گام‌های مفید و موثر برمی‌دارند. 

 

انتهای خبر/ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک