دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس یاداشت | کد خبر: ۲۸۷۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۲۶ - ساعت ۱۰:۸
یادداشت؛

قربانیان زن، زندگی، آزادی چه کسانی هستند؟  

عده‌ای که وقتی می‌خواهند دامن سراسر تعرض‌گر به زنان در غرب را پاک کنند، می‌گویند، بی‌حجابی در غرب باعث برابری جنسیتی شده و همین امر باعث آرامش زنان در جوامع غربی گشته تا جایی که مردان در ساحل با زنان متحدالشکل هستند و کسی مزاحمتی برایشان ندارد.
قربانیان زن، زندگی، آزادی چه کسانی هستند؟  ,

به گزارش عصراترک، درحالی‌که این دروغ محضی است که به دلیل امپراطوری رسانه و دروغ غربی هر چیزی را به خورد جوامع به اصطلاح خودشان جهان سومی می‌دهند و با قدرت رسانه خود جای عفاف و بی‌بندوباری و شهید و قاتل را عوض می‌کنند.  
این درحالی است اسناد سازمان ضد خشونت جنسی آمریکا موسوم به (Rainn) که مسائل زیرپوست کشور آمریکا را افشاگری کرده، بیان می‌کند در هر۶۴ ثانیه یک تعرض جنسی در آمریکا رخ می‌دهد که سنین ۱۲ تا ۳۴ سال بیشترین قربانیان هستند.  
همچنین در همین آمارها عجیب‌ترین آمار تجاوز مربوط به مردان است قریب به ۳ درصد یا یک نفر از هر ۳۳ مرد آمریکا در زندگی‌اش حداقل یک‌بار مورد تجاوز کامل یا تلاش برای تجاوز قرارمی گیرد.  
وهمچنین تخمین زده می‌شود که هر سال ۸۰ هزار و ۶۰۰ زندانی در بازداشت یا زندان خشونت جنسی را تجربه می‌کنند. نکته عجیب ماجرا اینجاست که۶۰ درصد از خشونت‌های جنسی علیه زندانیان توسط کارکنان زندان انجام می‌شود! پنتاگون نیز تخمین می‌زند که ۶٫۲ درصد از زنان و ۰٫۷ درصد از مردان در سال ۲۰۱۸ حین وظیفه مورد تعرض جنسی قرار گرفته‌اند.  
نکته عجیب و حیوانی این جاست که ۹۷ درصد قربانیان سنین پایین، فرد متجاوز را می‌شناسند. ۳۴ درصد متجاوزین از اعضای خانواده و ۵۹ درصد نیز از آشنایان (نظیر افراد حاضر در محل زندگی یا محل تحصیل) هستند. متجاوزین نیز فقط مرد نیستند. در میان موارد آزار جنسی گزارش شده در سال ۲۰۱۳، تعرض جنسی از سوی قریب به ۵ هزار نفر زن انجام شده بود!  
وقتی برخی از خبرگزاری‌ها می‌نویسند که سربازان زن در ارتش غربی موجود در عین الاسد عراق برای ترس از تجاوز شب غذا و آب کمتر می‌خورند که شبانه در اثر نیاز به دستشویی مورد تعرض قرار نگیرند مزدوران بی‌جیره‌مواجبشان در داخل در بوق‌وکرنا می‌کنند که این توهین به غرب است نگویید ننویسید!  
خنده‌آورتر این است که اینان می‌آیند برای سرزمین ایران که دارای فرهنگ غنی و قوی اسلامی و ایرانی است نسخه‌هایی از قبیل چهارشنبه‌های سفید و زن، زندگی، آزادی و… می‌پیچند که در همان لحظه‌ای که عده‌ای اندک و فریب‌خورده؛ شال و روسری بر چوب حراج می‌کنند، تعداد کثیری از بیماران کشورمان در گوشه بیمارستان‌ها از تحریم دارویی و ضدبشری طراحان نسخه‌های زن، زندگی، آزادی جانشان را از دست می‌دهند.  
برکسی پوشیده نیست که کتیبه‌های باستانی تخت‌جمشید وفرهنگ غنی این سرزمین که نه‌تنها زنان بلکه مردان این سرزمین نیز همواره پوشش عفاف آور برایشان ارزش بوده و داشته‌اند؛ درحالی‌که غرب در قرن ۲۱ زن را ترغیب به لخت شدن می‌کند و گوهر پنهان وجودش را نمایان و بی‌ارزش می‌کند.  
پیامبر اسلام و صحابیان جلیل القدرایشان رفتاری درس‌آموز برای حقوق و جایگاه زن از خود به یادگارگذاشته‌اند پیامبری که علاوه بر نبوتشان یک حاکم قادر بر بخش مهم کره زمین است و امپراطوری‌های روم و… با تمام عظمتشان در مقابلش زانو می‌زنند.  
پیامبری که نفوذ کلامی برجان‌ها و دل‌ها دارد و در لحظه جنگ با یک ندا ارتشی از امت اسلام را به صف می‌کند و امپراطوری روم را درهم می‌شکند؛ اما وقتی به خانه بازمی‌گردد، دست بر سینه می‌گذارد و به همسرش می‌گوید السلام علیک یا حمیرای (گل سرخم خدانگه‌دارت باشد).  
فرمانده ارشد همان ارتش مقتدر یعنی امیرالمؤمنین(ع) هنگام خداحافظی با بانو فاطمه(س) عقب، عقب و دست برسینه به نشان احترام از منزل خارج می‌شود؛ درحالی‌که دشمن می‌گوید اسلام برای زن و مرد حقوق برابر ندارد! این‌ها کر و کورند که قرآن می‌فرماید: «مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِّن ذَکَرٍ أَوْ أُنثیَ وَ هُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَوةً طَیِّبَةً وَ لَنَجْزِیَنّهُمْ أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ مَا کَانُواْ یَعْمَلُون». ؟  
قرآن ملاک طیبه بودن را جنسیت قرار نداده است؛ بلکه تنها ملاک راستین، ایمان و عمل صالح است.  
همه مطالب فوق ذره‌ای از اندیشه حق و باطل نسبت به مقام زن بوده و امید است که تدبر و تأمل و مطالعه بی‌طرف داشته باشیم تا حق را از باطل و جهل را دانایی و پاکی را ازخباثت تشخیص دهیم.  

نویسنده: زهرا صدیقی

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک