دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۲۰ - ساعت ۱۳:۵۹
امام جمعه آشخانه:

رقابت مهربانانه فرمول اسلامی برای انتخابات سالم است

امام جمعه آشخانه گفت:در زمان انتخابات قرار داریم باتوجه‌به بیان امام سجاد (ع) رقبای انتخاباتی با همدیگر بامحبت و مهربانی برخورد کنند تا این مهربانی در افراد جامعه گسترش پیدا کند.
رقابت مهربانانه فرمول اسلامی برای انتخابات سالم است,

به گزارش خبرنگار عصر اترک از مانه و سملقان حجت‌الاسلام‌والمسلمین شریعتی‌نژاد، امام‌جمعه آشخانه ضمن تسلیت شهادت امام سجاد علیه‌السلام با اشاره به کلام نورانی از ایشان که نگاه‌کردن به چهره مؤمن با مهر و محبت عبادت است، چند نکته را بیان کرد و افزود: بر همه مسئولان لازم و واجب است که با ارباب‌رجوع خود بامحبت و مودت برخورد کنند تا برایشان عبادت نوشته شود.

وی افزود: در زمان انتخابات قرار داریم  باتوجه‌به بیان امام سجاد (ع) رقبای انتخاباتی با همدیگر بامحبت و مهربانی برخورد کنند تا این مهربانی در افراد جامعه گسترش پیدا کند آنگاه زمینه مشارکت همه کسانی که دل در گرو انقلاب و عمران و آبادی کشور دارند، فراهم می‌شود.

امام‌جمعه آشخانه ادامه داد: با این محبت فضای کشور معطر به مهر و مهربانی و دلسوزی برای ارتقای آرمان‌های انقلاب و حفاظت از نظام می‌شود.

وی تصریح کرد: هرگاه هواداران کاندیداها با این فرمول رقابت مهربانانه را ایجاد نمایند شور و هیجان عقلانی در جامعه ایجاد می‌شود که هم سلامت انتخابات را به دنبال خواهد داشت و هم مشارکت بالایی در انتخابات حاصل خواهد شد و نیز امنیت انتخابات را تأمین خواهد کرد  و همچنین انتخاب‌شوندگان برای مجلس، نخبگان انقلابی و دلسوز و مهربان برای مردم خواهند بود.

وی نقادانه گفت: چرا ما امت انقلابی مسلمان از این فرمول‌های دینی و اسلامی غافل هستیم و به دنبال فرمول‌های غلط غربی‌ها می‌رویم که انتخاباتی پر از هیجان متعصبانه همراه با عصبانیت منجر به جنون و قتل و کشتن و حذف رقیب از صحنه با انواع دروغ‌ها و تهمت‌های زشت و حتی فیزیکی دارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شریعتی نژاد گفت: این دو نوع حرکت انتخاباتی را کنار هم بگذاریم و به مردم عاقل دنیا ارائه دهیم و نظرخواهی کنیم همه عقلای عالم فرمول اول را انتخاب می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم انتخاباتی پرشور با هیجان عقلانی و همراه با مشارکت بالا و سلامت و امنیت داشته باشیم از فرمول مهر و صفا و صمیمیت و محبت و مودت همراه با عبادت برخوردار باشیم تا دنیا به مردم کشور ایران حسرت بخورند با این فرمول نخبگان متخصص متعهد متدین وارد مجلس می‌شوند که برای رفع مشکلات مردم انقلابی کشور عزیزمان ایران گام‌های مؤثر بردارند و قوانینی را مصوب کنند که معضلات کشور برطرف گردد و به فکر توسعه و عمران کشور باشند.

امام‌جمعه آشخانه گفت: نمایندة منتخب مردم باید به فکر رفع موانع معیشت مردم باشند نه دعواهای سیاسی و به‌دست‌آوردن صندلی و کرسی‌های اداری چنین انتخاباتی در تراز انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا و اهداف امامین انقلاب است که موجب خوشحالی همه یاران انقلاب و خانواده‌های شهدا و آزادگان سرافراز و فرزندان شهدای حریم ولایت و امنیت است .

انتهای خبر/ص                           

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک