دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۹ - ساعت ۱۱:۸
درجلسه شورای اداری شهرستان مانه وسملقان:

اگر خدمات دولت و نظام بازگو نشود تبلیغات منفی دشمن اثر خود را می‌گذارد

فرماندار شهرستان مانه و سملقان گفت: امروز اگر در این میدان خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به منصه ظهور نرسانیم و مردم احساس نکنند، تبلیغات منفی دشمن اثر خود را می‌گذارد.
اگر خدمات دولت و نظام بازگو نشود تبلیغات منفی دشمن اثر خود را می‌گذارد,

به گزارش عصر اترک از مانه و سملقان امروز جلسه شورای اداری شهرستان مانه و سملقان با حضور امام‌جمعه شهرستان، فرماندار شهرستان و سایر مسئولین شهرستانی و رئیس‌های اداره‌ها در سالن شهید ایرج رستمی فرمانداری برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شریعتی نژاد، امام‌جمعه آشخانه در این جلسه ضمن تسلیت شهادت امام سجاد (ع) سخنی از ایشان نقل کرد و گفت: امام سجاد (ع) یک دستورالعمل زیبا و عالی برای رشد و کمال روحی و معنوی همه ما صادر کرد که هم اجتماعی است  و هم سیاسی و معنوی.

امام فرمودند: هرگاه مؤمن به چهره مؤمن دیگر از روی محبت و مودت نگاه کند خداوند در پرونده عمل او عبادت ثبت می‌کند، لذا افزود: با ارباب‌رجوع در اداره‌ها و نهادها با چهره باز برخورد کنید با محبت و مودت همراه باشد مودت یک محبت بلند‌مدت است.

 وی با اشاره به‌پیش ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی گفت: در آستانه انتخابات این محبت بیشتر شود رقابت دارد شروع می‌شود، صحنه فضای مجازی بی‌دروپیکر به‌سوی همه باز است و در نگارش‌ها و پیام‌ها باید خیلی مراقب باشیم.

جواد بهادری فرماندار شهرستان در این جلسه گفت: در آستانه انتخابات قرار داریم که و امروز برای ما در میدانی که در آن حاضر شدیم دشمن توپخانه‌های خود را به سمت این انتخابات نشانه رفته است.

وی گفت: نظام ما از دو‌کلمه مقدس به نام جمهوریت و اسلامیت تشکیل شده و دشمن به دنبال تفکیک این دو از یکدیگر است.

وی افزود: امروز اگر در این میدان خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به منصه ظهور نرسانیم و مردم احساس نکنند تبلیغات منفی دشمن اثر خود را می‌گذارد.

در ادامه جلسه مدیریت اداره برق شهرستان به لزوم مدیریت مصرف برق و استفاده از دور کند کولرهای آبی و درجه پایین (24.25) کولرهای گازی صحبت کرد و از اعمال قطعی برق بر روی تأسیسات کشاورزی به‌صورت ساعتی خبر داد.

انتهای خبر/ص

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک