دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۳ - ساعت ۱۹:۰
امام‌جمعه اسفراین:

نامزدهای مجلس، با تبلیغات زودهنگام آرامش مردم را بر هم نزنند

امام‌جمعه اسفراین گفت: نامزدهای احتمالی نمایندگی مجلس نباید با تبلیغات زودهنگام، آرامش جامعه و مردم را برهم بزنند.
نامزدهای مجلس، با تبلیغات زودهنگام آرامش مردم را بر هم نزنند,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی امام‌جمعه اسفراین در خطبه‌های امروز نمازجمعه با انتقاد از تبلیغات پیش از موعد قانونی برخی نامزدهای نماینده مجلس گفت: آرامش فضای اجتماعی شهر را نباید برهم زد و التهاب‌آفرینی به هر بهانه‌ای برای جامعه سم است.

 

وی ادامه داد: افرادی که در این عرصه می‌خواهند وارد کار شوند خود وظیفه قانون‌گذاری و پیشگیری از فعالیت‌های غیرقانونی را دارند و نباید خود خلاف عرف و قانون عمل نمایند.

 

امام‌جمعه اسفراین قومیت زدگی را نکوهش کرد و افزود: ملاک انتخاب ما باید حقانیت و ارزش‌های دینی افراد باشد و در تبلیغ از بی‌تقوایی و نسبت ناروا دادن به جناح مقابل خودداری نمایید.

 

حجت‌الاسلام موسوی در بخشی از خطبه دوم به سالروز شهادت شهید صارمی در افغانستان و روز خبرنگار اشاره و اضافه کرد: 17 مرداد را به تمام خبرنگاران شهرستان که در عرصه اطلاع‌رسانی و خبر فعالیت می‌کنند تبریک می‌گوییم و از آنان می‌خواهیم همچون جمله امیر المونین (ع)  که به مستند و مستدل‌بودن خبر و صداقت در بیان مطالب به مردم تأکید داشتند خبرهای امیدآفرین  موثق و به هنگام را در جامعه و بین مردم منتشر نمایند.

 

انتهای پیام/ ر.ض

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک