دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۳ - ساعت ۱۵:۳
امام‌جمعه آشخانه:

حضور پررنگ مردم در سوگواری محرم نشانه بصیرت بالا است

امام‌جمعه آشخانه گفت: مردم با حضور پررنگ خود در مراسم سوگواری بصیرت بالا، عقل‌مداری و حق‌محوری خودشان را به دشمنان نشان دادند.
حضور پررنگ مردم در سوگواری محرم نشانه بصیرت بالا است ,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، حجت السلام والمسلمین شریعتی نژاد، امام جمعه آشخانه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تشکر از مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: مردم به ویژه جوانان با حضور پررنگ خود دسته‌های سینه‌زنی را باشکوه، بدون توجه به بوق‌های دشمن با پیراهن سیاه در مراسم سوگواری شرکت کردند و بصیرت بالا، عقل‌مداری و حق‌محوری خودشان را به دشمنان نشان دادند و تمام توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کردند.
                                                                                                وی همچنین گفت: از همه خبرنگاران روزنامه‌ها و فضای مجازی تقدیر و تشکر می‌کنیم که حضور مردم را به نحو احسن انعکاس دادند ما از زحمات همه خبرنگاران در روز خبرنگار تقدیر و تشکر و تبریک می‌گوییم.
                                                                                                 

امام جمعه آشخانه گفت: امروز اقتدار و عزت و ابهت و کرامت نظام جمهوری اسلامی مرهون شهدای هشت‌سال دفاع مقدس و سپس شهدا مدافع حرم و شهدای امنیت هستیم.

وی ادامه داد: هر کسی از این شهدا تجلیل کند و به آنان احترام بگذارد شخصیت خودش را به جامعه نشان داده است و هر کس بخواهد روش و منش و حرکت انقلابی شهدا را زیر سوال ببرد باید بداند که زبان دشمن است با این معیار شناخت حق از باطل واضح می‌گردد و نیز شناخت منافق از مومن آسان می‌شود.


‏وی با بیان اینکه شاخص شهدا ولایت‌پذیری آنان است گفت: امروز این معیار باید در اندیشه نامزدهای انتخابات وجود داشته باشد، شهید بابایی و شهید حاج قاسم سلیمانی نیز نیز نمونه این معیار هستند.

امام جمعه آشخانه گفت: دولت‌های اروپایی و آمریکا و اسرائیل حق ندارند به اسم حقوق بشر سخنی بگویند زیرا آنان جنایت‌های فراوانی علیه بشریت انجام داده اند که مردم فلسطین نمونه آن است و کشتار آمریکا در عراق و افغانستان و ژاپن بیانگر این مدعاست که آنان بویی از کرامت بشر نبرده‌اند و کسانی که با اعتقادات ۲ میلیارد مسلمان بازی می‌کنند و قرآن را می‌سوزانند آنان نمی‌توانند مدافع حقوق بشر باشند.

انتهای خبر/ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک