دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ - ساعت ۷:۱
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسفراین:

واحد شناسایی بیمار مرگ مغزی در اسفراین مستقل شد

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت:  با پیگیری‌های بسیار و با دستور رئیس مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت، واحد شناسایی اعضای پیوندی اسفراین ازدانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی مستقل شد.
  واحد شناسایی بیمار مرگ مغزی در اسفراین مستقل شد,

عیسی توحیدی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اسفراین در گفتگو با خبرنگار عصراترک با بیان اینکه بیمارانی که دچار سانحه مغزی می‌شدند برای  تایید مرگ مغزی به مرکز استان منتقل و از آنجا برای اهدای عضو به مشهد اعزام می‌شدند، افزود: با استقلال این مرکز تمام مراحل ارزیابی و تایید بیماران برای  اهدای عضو در شهرستان اسفراین انجام و بعد از تایید،  اهدای عضو بیمار در مشهد انجام می‌شود.

وی اظهارداشت: سه متخصص در رشته‌های داخلی، مغز و اعصاب و بیهوشی آموزش دیده و با معرفی  وزارت بهداشت مشخص می‌شوند که بیماران را ارزیابی و برای اهدای عضو معرفی‌کنند.

توحیدی گفت: تسریع در روند اجرای  کار و کاهش اعزام بیمار به مرکز استان برای اهدای عضو از مهمترین مزایای استقلال واحد شناسایی اعضای پیوندی اسفراین است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسفراین تاکید کرد: تاییدیه نهایی اهدای عضو بیماران مرگ مغزی با حضور سه متخصص کار آزموده  و اداره پزشکی قانونی شهرستان اسفراین انجام می‌شود.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک