دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۱۳ - ساعت ۷:۵۹
رییس دامپزشکی گرمه:

طرح نظارت دامپزشکی بر دام های قربانی اجرا شد

رئیس شبکه دامپزشکی گرمه گفت: باتوجه به اهمیت بازرسی و نظارت بهداشتی بر دام های قربانی ونذری در روز عید قربان، نظارت بهداشتی بر دام های ذبح شده در عید سعید قربان در شهرستان گرمه برگزار شد.
طرح نظارت دامپزشکی بر دام های قربانی اجرا شد,

حسن کامکار، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گرمه در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهارکرد: به منظور هماهنگی و اجرای مناسب این طرح، شبکه دامپزشکی شهرستان گرمه اقدام به برگزاری جلسات هماهنگی بین بخشی يا اطلاع‌رسانی به شهروندان به صورت بنر و اطلاعیه بهداشتی در فضای مجازی کرده است.

کامکار ساماندهی اکیپ های ثابت و سیار نظارت دامپزشکی در شهرستان و تجهیز آنها به لباس متحدالشکل و خودروهای ویژه بازرسی،شناسایی و تعیین مکان های مناسب میدان موقت دام، برقراری کشیک در اداره و معاینه دام و تایید سلامتی دام ها قبل از روز عید قربان و برقراری اکیپ ثابت کارشناسان دامپزشکی در کشتارگاه دام شهرستان از ساعت ۷صبح الی ۱۳ در روز عید قربان از دیگر اقدامات شبکه دامپزشکی است.

وی همچنین از ویژگی‌های این طرح در سال جاری به بازدید رییس شورای اسلامی شهر گرمه و نماینده دادستان از میدان موقت دام،برقراری گشت مشترک با ادارات محیط زیست شبکه بهداشت شهرستان و افزایش کشتار دام قربانی در گشتارگاه دام نسبت به سال گذشته اشاره کرد.


انتهای پیام/عسکرزاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک