شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ساعت ۱۱:۰
مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوانداری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور:

افزون بر ۲ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های آبخیزداری هدفگذاری شد

مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوانداری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: ۲ هزار و ۳۶۹ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های آبخیزداری در برنامه هفتم توسعه پیش بینی شده است.
افزون بر ۲ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های آبخیزداری هدفگذاری شد,خراسان شمالی+بجنورد+محمد فرامرز+سیلاب+سیل

به گزارش بجنا به نقل از ایرنا، محمد فرامرز در حاشیه بازدید از کارگاه های آموزشی آبخیزداری در بجنورد اظهار کرد: اینک ۹ طرح آبخیزداری بزرگ با اعتبار هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه آبریز سدهای دریاچه ارومیه، اترک گلستان، کارون و سفید رود در حال پیگیری و اجرا است.

وی افزود: هدفگذاری برنامه ها در بازه زمانی پنج ساله و تحقق آن وابسته به تامین و تخصیص اعتبار است که این موضوع با تامین اعتبار و احکام صورت گرفته طرح ها نیز پیشرفت خواهد داشت اما تا زمانی که برنامه هفتم عملی نشود و تامین اعتبار انجام نشود به طور حتم چالش هایی در این حوزه خواهیم داشت.

مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوانداری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در ادامه به برنامه پنج ساله ششم آبخیزداری اشاره کرد و گفت: در احکام این برنامه آبخیزداری ۱۰ میلیون هکتار هدفگذاری شد که هفت میلیون هکتار از آن تحقق یافت.

وی خاطرنشان کرد: اینک ۱۳۵ میلیون هکتار عرصه های آبخیزداری در کشور وجود دارد که مطالعه در سطح ۱۹ میلیون هکتار آن انجام و آماده اجرا است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک