شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ساعت ۱۲:۴
فرماندار جاجرم:

رسانه‌ها نقش قابل‌توجهی در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب دارند

فرماندار جاجرم گفت: رسانه‌ها نقش قابل‌توجهی در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب دارند که باید بیش‌ازپیش توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.
رسانه‌ها نقش قابل‌توجهی در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب دارند,

به گزارش عصر اترک از جاجرم، مصطفی حاج زاده، فرماندار جاجرم در اولین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب اظهار داشت: خوشبختانه در چند وقت اخیر در سطح شهرستان چند اقدام مفید در حوزه عفاف و حجاب شکل‌گرفته که از جمله آنها مکاتبات دادستان و مجموعه نظارتی شهرستان با دستگاه‌های اجرایی جهت رعایت عفاف و حجاب در ادارات است.

وی ادامه داد: طی جلسه عفاف و حجابی که در شهرستان برگزار شد، تکالیف دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این حوزه به مدیران دستگاه‌ها متذکر ابلاغ شده است.

فرماندار جاجرم افزود: مصوبه ۴۲۷ شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی کشور که بنای کار تمامی دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب است، به مدیران ابلاغ شده که این مصوبه باید به‌صورت ویژه موردتوجه باشد.

این مقام مسئول یادآور شد: انتظار از مدیران دستگاه‌های اجرایی بسیار است و مدیران غیر از وظایف ذاتی باید برای دیگر شهرستان‌ها نیز الگو باشند.

حاج زاده خاطرنشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی، دانشگاه‌ها و آموزش‌وپرورش برنامه‌های مدونی در حوزه عفاف و حجاب داشته باشند و با تبیین مبانی عفاف و حجاب این فرهنگ دینی را در جامعه گسترش دهند.

وی افزود: رسانه‌ها نقش قابل‌توجهی در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب دارند که باید بیش‌ازپیش توجه ویژه‌ای به بحث عفاف و حجاب داشته باشند و برنامه‌های این حوزه را به‌صورت گسترده پوشش دهند.

 

انتهای پیام/ تقی‌زاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک