شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ساعت ۲:۱

۲۲ اثر نمایشی رسیده به جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی بازبینی می‌شود

دبیر هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه جوان خراسان‌شمالی گفت: ۲۲ اثر نمایشی رسیده به جشنواره تئاتر کوتاه جوان خراسان شمالی مورد بازبینی قرار می‌گیرند.
 ۲۲ اثر نمایشی رسیده به جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی بازبینی می‌شود,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، انسیه حاجی زاده با اعلام اینکه این جشنواره به میزبانی شهرستان جاجرم برگزار می‌شود، اظهار کرد: آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره از فردا دوشنبه به مدت دو روز در شهرستان های بجنورد، اسفراین و جاجرم بازبینی می‌شود. 


وی با بیان اینکه در مجموع  ۴۷ اثر نمایشی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، اظهار داشت: از این تعداد ۲۲ اثر به مرحله بازبینی راه یافت که پانزدهم و شانزدهم اسفندماه توسط هیئت داوران مورد بازبینی قرار می‌گیرند. 
حاجی زاده تصریح کرد: «آزاده حیدر زاده»، «مجید حمزانلویی» و «محمد یحیی آبادی» داوری مرحله بازبینی هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه استان را بر عهده دارند. 
وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش رقابتی، صحنه‌ای و خیابانی اجرا می‌شود، بیان کرد: اخلاق و منش ایرانی اسلامی،ایثار اجتماعی،سبک زندگی روستایی و عشایری، دفاع مقدس، مدافع حرم وسلامت و تحکیم خانواده و فرزند آوری از محورهای این جشنواره است. 
حاجی زاده خاطرنشان کرد: هفتمین جشنواره استانی تئاتر کوتاه جوان به منظور رشد و توسعه هنرهای نمایشی، ارتقاء سطح کیفی تئاتر استان و فراهم آوردن فرصتی برای بروز و ظهور استعداد های جوان و خلاق، شناسایی و تربیت نسل نو تئاتر استان برگزار می‌شود.

زمان اجرای نمایش‌های راه‌یافته به مرحله نهایی جشنواره ۲۳ و ۲۴ اسفند ماه و زمان برگزاری اختتامیه و تجلیل از نفرات برگزیده ۲۵ اسفند ماه  خواهد بود.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک