دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ساعت ۱۳:۳۳
معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی:

اولویت  نظام  مدارا با فریب خوردگان اغتشاشگر است/ ضرورت  پاسخ به مطالبات  مردمی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت : دشمن تمام ابزارها را با اولویت به کار می‌گیرد تا اعتراضات را به سمت اغتشاشات و ایجاد خشونت سوق دهد اما اولویت نظام مدارا است .
اولویت  نظام  مدارا با فريب خوردگان اغتشاشگر است/ ضرورت  پاسخ به مطالبات  مردمی,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک،  حسن ناهیدی با بیان اینکه دشمنان درصدد ازبین بردن فرصت اندیشیدن از مخاطبان هستند ، افزود : خوشبختانه جامعه با اعمال و رفتار این دشمنان همراه نبود و دشمن با دیدن صبر،  حوصله و بصیرت مردم نتوانست به اهداف خود دست یابد.

وی توجه به حوزه شفاف سازی و آگاه سازی در بطن این اغتشاشات اخیر را مورد تاکید قرار داد و گفت : حوزه اطلاع رسانی و برنامه ریزی برای جامعه هدف از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ناهیدی تصریح کرد: دستگاه های دولتی استان باید کنار اطلاع رسانی از اقدامات خود و  تلاش مضاعف،  منجر به خدمت رسانی به مردم و امید آفرینی در سطح جامعه شوند.

وی بر شکل گیری کمیته تولید محتوا تاکید کرد و افزود : با شکل گیری این کمیته اقناع سازی و آگاه سازی هر طیف از جامعه ما را به سوی بهبود شرایط سوق می دهد .

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک