یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ساعت ۱۹:۴۰
فرماندار جاجرم:

ابزارهای هنری رساترین و کاربردی ترین ابزار برای تبلیغ پیام است

فرماندار شهرستان جاجرم در نشست صمیمی با هنرمندان فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دولت گفت: ابزارهای هنری رساترین، و کاربردی ترین ابزار برای تبلیغ پیام است.
ابزارهای هنری رساترین و کاربردی ترین ابزار برای تبلیغ پیام است ,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم،«مصطفی حاج زاده» ضمن ابراز خرسندی از دیدار با هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه، دانست و گفت: ظرفیت و پتانسیل های بلقوه فرهنگی  و هنری در شهرستان جاجرم وجود دارد که نیازمند رشد و پرورش بیشتر می باشد.

وی بیان داشت: فرصت های فرهنگی و هنری را جدی بگیریم و در این عرصه حضوری فعال داشته و همیشه در پایان، برنامه ها را ارزیابی کرده و خروجی کار را بسنجیم.

حاج زاده، تصریح کرد: فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر زمان نمی شناسد که در این راستا می طلبد تا هنرمندان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان در راستای معرفی و شناسایی ظرفیت های فرهنگی و هنری بیش از پیش تلاش کنند.  

فرماندار جاجرم از جامعه هنری و نخبگان و دلسوزان این شهرستان خواست با جدیت بیشتر و خلق آثار فاخرو ارزشمند خود در این راستا و برای کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین ارتقای سطح فرهنگ عمومی مردم ایفای نقش کنند.

علی اصغر شکوری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: وظیفه فرهنگ و ارشاد اسلامی هدایت ،حمایت و نظارت بر فعالیت های فرهنگی و هنری می باشد و در حوزه فرهنگ و هنر با برنامه پیش می رویم و سند چشم انداز را سر لوحه کار خود قرار می دهیم.

وی با تاکید بر توجه به پیوست فرهنگی در فعالیت ها اذعان داشت: هنرمندان سرمایه های ما در حوزه فرهنگ و هنر محسوب می شوند، ضمن اینکه از آن ها انتظار می رود در معرفی هر چه بهتر ظرفیت های فرهنگی و هنری شهرستان تلاش کنند همواره در تلاش بوده ایم که از آن ها حمایت هایی هم داشته باشیم.

انتهای پیام/ تقی زاده 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک