دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۰۶ - ساعت ۱۱:۴۵
در سفر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به جاجرم؛

میز خدمت در حوزه فعالیت های فرهنگ و ارشاد اسلامی در جاجرم برپا شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم گفت: در سفر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، میز ارتباطات مردمی در حوزه فعالیت های فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل مسجد صاحب الزمان (عج) شهر جاجرم برپا شد.
میز خدمت در حوزه فعالیت های فرهنگ و ارشاد اسلامی در جاجرم برپا شد ,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم،«علی اصغر شکوری»  افزود: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی همزمان با چهارمین روز از هفته دولت در مسجد صاحب الزمان (عح) شهر جاجرم ملاقات عمومی داشت و به صورت مستقیم به درخواست ها و مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر، رسانه و مردم جاجرم رسیدگی نمود.

شکوری اظهارداشت: مردم شهرستان جاجرم می توانند به صورت مکتوب  دغدغه ها و پیشنهادهای خود را در حوزه های مرتبط با فرهنگ، هنر، رسانه و فعالیت های قرآنی، اوقاف و امور خیریه، امور کتابخانه های عمومی، حج و زیارت و ... به فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم تحویل داده تا رسیدگی شود.

گفتنی است؛ شرکت در جلسه شورای اداری جاجرم، شرکت در جلسه شورای فرهنگ عمومی شوقان، بازدید از نحوه برگزاری آزمون عملی مراکز مهارت آموزی، برگزاری میزخدمت و دیدار چهره به چهره با مردم،دیدار و تجلیل از خانواده هنرمند شهید علیزاده در روستای کرف از توابع سنخواست به همراه بخشدار و مسئولان،تقدیر از هاجر موسویان هنرمند پیشکسوت، تجلیل و تقدیر از خانواده شهید مقصودی در شهر جاجرم،بازدید از کانون فرهنگی هنری مسجد صاحب الزمان عج شهر جاجرم،تقدیر و تجلیل از هنرمند پیشکسوت مهدی میرابی از جمله برنامه های سفر یک روزه تقی صادقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به مناسبت هفته دولت به شهرستان جاجرم بود.

 

انتهای پیام/ تقی زاده 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک