دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ساعت ۱۰:۴۸
سرپرست فرمانداری شیروان:

حضور مدیران در جلسات شورای اداری ضروری است

دولت اسماعیل زاده گفت: حضور مدیران شهرستانی در جلسات شورای اداری ضروری است و در صورت تداخل با جلسات استانی، موضوع را به فرمانداری اعلام کنند.
حضور مدیران در جلسات شورای اداری ضروری است,

دولت اسماعیل زاده در جلسه شورای اداری شیروان با بیان اینکه حضور مدیران در جلسات شورای اداری ضروری است، اظهار کرد: همچنین استفاده از وسایل بیت المال در ساعت غیراداری نباید صورت گیرد و چنانچه این موارد در ساعت غیراداری همراه با خانواده مشاهده شود راهنمایی و رانندگی اقدام به توقیف ماشین می کند.

سرپرست فرمانداری شیروان با اشاره به برنامه بودجه افزود: مدیران شهرستانی ارتباط خود را با مدیران کل قوی کنند، عدم تعامل و ارتباط با مدیران کل استان از نقاط ضعف مدیر است که برای پیگیری یک موضوع از فرمانداری بخواهند با مدیران استانی صحبت کنند.

اسماعیل زاده با اشاره به بازدیدهای سرزده از ادارات شهرستان در نخستین ساعات اداری گفت: برخی از مدیران در نخستین ساعت اداری در محل کار خود حضور نداشتند که این زیبنده یک مدیر نیست چرا که مسئولان موظف به ارائه خدمات بهتر و پاسخگویی شهروندان هستند و حضور به موقعشان در محل کار الزامی است.

فرمانده سپاه شیروان هم گفت: از سال 85 تاکنون، مردم این شهرستان 14 میلیارد و 500 میلیون ریال به ستاد بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.

سرهنگ ابوالفضل باقری ضمن تقدیر و تشکر از کمک های مردمی اظهار کرد: امسال نیز تعهد شهرستان در این زمینه، 11 میلیارد و 780 میلیون ریال می باشد که سال گذشته به ازای هر نفر سرانه 50 هزار ریال و امسال 70 هزار ریال است که تلاش مردم و خیرین را می طلبد.

در پایان این جلسه از عین الله احمدی شهردار شیروان و حمید جوان رییس اداره حمل و نقل راهداری به پاس اقدامات انجام شده به موقع در برف 26 اسفندماه سال گذشته، با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

منبع: شبستان

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک