دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۳۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ساعت ۱۲:۳۱

اعضای بدن فرزند شهید به بیماران، حیاتی دوباره بخشید

مسئول پیوند اعضا بیمارستان آیت الله هاشمی شیروان گفت: فرزند شهید مانه و سملقانی پس از تشخیص مرگ مغزی در این بیمارستان آیت الله هاشمی با اهداء اعضاء حیاتی بدن خود به 6 بیمار در صف انتظار پیوند اعضاء جان دوباره بخشید.
اعضای بدن فرزند شهید به بیماران، حیاتی دوباره بخشید,

پیمان روشن ضمیر، مسئول پیوند اعضا بیمارستان آیت الله هاشمی شیروان در گفتگو با خبرنگار عصراترک در شیروان با اعلام این خبر اظهار داشت: اولین مورد اهدای عضو در سال ۱۴۰۱ و هجدهمین مورد اهدای عضو در شهرستان شیروان در بیمارستان منتصریه مشهد انجام شد.

وی گفت: اعضای حیاتی این مادر فداکار  ۴۴ ساله نجات بخش بیمارانی شد که با مرگ دست و پنجه نرم می کردند و با رضایت خانواده اش حیاتی دوباره به چند نفر هدیه شد.

این مادر از چند روز پیش به دلیل یک نوع بیماری عصبی پیشرونده، در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان تخصصی آیت ا... هاشمی رفسنجانی شیروان بستری می شود که با وجود تلاش فراوان، متاسفانه به دلیل بروز علائم مرگ مغزی و با رضایت اولیا و خانواده محترم و برای تشخیص نهایی مرگ مغزی و برداشت اعضای حیاتی بدن  به مشهد منتقل شد.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک