شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ساعت ۱۴:۵۵
برای مقابله با کرونا،

طرح «شهید سلیمانی» در مانه و سملقان کلید خورد

سرهنگ سعید وطن دوست از اجرای طرح شهید قاسم سلیمانى به منظور، مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا به شیوه محله و خانواده محور در این شهرستان خبر داد.
طرح «شهید سلیمانی» در مانه و سملقان کلید خورد,

 سرهنگ سعید وطن دوست، فرمانده سپاه شهرستان مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهارکرد: جلسات اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا به شیوه محله و خانواده محور با استفاده از ظرفیت هر خانه یک پایگاه سلامت با همکاری ستاد کرونا و شبکه بهداشت شهرستان برگزارش شده است.

وی افزود: در همین راستا 235 بسته معیشتی فراهم شده که توسط 8 حوزه در بین خانواده نیازمند که درگیر بیماری کرونا شده اند، توزیع خواهد شد.

سرهنگ وطن دوست ادامه داد: با همکاری شبکه بهداشت، 2 تیم پزشکی هر تیم متشکل از یک پزشک، 5 پرستار و 10 بسیجی برای  شناسایی و مراجعه به درب منازل بیماران شناسایی شده و پیگیری روند درمان آنان تشکیل شده که به زودی اقدام خود را آغاز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه به محض اینکه اسامی خانواده های هدف،  توسط مرکز بهداشت شهرستان در اختیار ما قرار گیرد، اقدامات این تیم ها آغاز می شود، ادامه داد: پیش از این آموزش راه های مقابله با کرونا و توزیع ماسک در پایگاه ها ارائه شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت مانه و سملقان از آموزش 40 نفر از بسیجیان شهرستان توسط شبکه بهداشت به منظور همکاری با این مجموعه در راستای نظارت بر بازار و رعایت نکات بهداشتی از سوی اصناف خبر داد.

وطن دوست هدف از اجرای این طرح را شناسایی بیماران و قطع زنجیره کرونا با اعمال قرنطینه در قالب تسریع در روند درمان و همچنین تامین نیازهای افراد بیمار با کمک نیروهای بسیجی در راستای جلوگیری از تردد آنها برشمرد.

انتهای پیام/گ

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک