یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۸۳۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ساعت ۹:۳۳
گزارش تصویری؛

استخرهای شیروان زیر فشار کرونا/بیکار شدن ۴۰ نفر از پرسنل یک مجموعه

یکی از مراکز متاثر از کرونا استخرها هستند که امروزه کمتر از آنها گفته می شود و بیشتر از تالارها و باشگاه ها که بر اثر فراگیری ویروس کرونا تعطیل شده اند یاد می شود. استخر هلال احمر شیروان یکی از بزرگترین استخرهای شیروان و استان است که از ابتدای اسفند سال 98 تاکنون تعطیل می باشد.
استخرهای شیروان زیر فشار کرونا/بیکار شدن 40 نفر از پرسنل یک مجموعه,

به گزارش پایگاه خبری شیروان مهدی شهابی مدیر مجموعه استخر هلال احمر شیروان گفت: از ابتدای اسفند ماه سال گذشته بر اثر بیماری کرونا استخر هلال احمر شیروان تعطیل شد و ما همچنان منتظر پایان یافتن این بیماری هستیم.

شهابی با اشاره به اینکه بیش از 40 نفر از پرسنل این مجمعه از کار بیکار شدند، افزود: 12 ناجی آقا و 12 ناجی خانم، 7 پرسنل اداری آقا و 7 پرسنل اداری خانم، نیروی تاسیسات، نگهبان و حتی نیروهایی مثل ماساژور و حمام نمک که بصورت اجاره ای کار می کردند، بر اثر تعطیلی استخر ناشی از ویروس کرونا بیکار شده اند.

 

 

 

 

 

وی از همکاری اداره هلال احمر در بحث اجاره استخر قدردانی کرد و گفت: از زمانی که استخر تعطیل شده قرارداد آن نیز به اتمام رسیده و ما در حال حاضر از امکانات و تجهیزات آن نگه داری می کنیم اما با این وجود هزینه هایی مثل آب و برق و گاز وجود دارد که با توجه به عدم درآمد ناشی از استخر، دچار مشکلاتی شده ایم.

مدیر مجموعه استخر هلال احمر خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین مشکلاتی که در حال حاضر با آن روبه رو هستیم کاهش میزان آب چاه است و با توجه به اینکه تاسیسات استخر از گذشته بر روی چاه نصب شده است امکان لایروبی چاه وجود ندارد لدا باید چاه جدیدی حفر کنیم که هزینه هنگفتی در بر دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک