یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۸۲۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ساعت ۱۷:۵۲

صله رحم و دید و بازدیدها را به بعد از شسکت کرونا موکول کنیم

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ضمن تبریک سال نو و حلول بهار طبیعت از همه مردم خواست تا دید و بازدیدهای نوروزی و صله رحم را به بعد از شسکت ویروس کرونا موکول کنند.
صله رحم و دید و بازدیدها را به بعد از شسکت کرونا موکول کنیم,

حجت الاسلام مرتضی رستگار اظهار کرد: آغاز سال نو با روزهای سخت و دست و پنجه نرم کردن همکاران دانشگاه علوم پزشکی با بیماری کرونا همراه است.


وی با بیان اینکه در این روزها کادر بهداشت و درمان کشورمان در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند، ادامه داد: مسئولان دانشگاه و وزارت بهداشت از همه مردم تقاضا کرده اند که در خانه بمانند، صله رحم خوب است اما اکر با آموزه های اسلامی ارتباط داشته باشیم یکی از واجبات در شرع مقدس حفظ جان خود و دیگرانی است که نسبت به آنها مسئولیت داریم.


وی خاطرنشان کرد: ضمن اینکه از خداوند می خواهیم شر این بیماری به‌زودی از سر همه مردم دنیا کم شود و ملت ایران و مسلمانان جهان در سلامت باشند، با عمل به دستورات بهداشتی توصیه شده از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی جان خود و عزیزانمان را حفظ کنیم.


حجت الاسلام رستگار افزود: همانقدر که به فکر سلامتی خودمان هستیم، به فکر سلامت پرسنل و کادر بهداشت و درمان نیز باشیم، این عزیزان از خانواده خود جدا شده و به ما خدمت می کنند تا در سلامت باشیم.


این مسئول تصریح کرد: با پرهیز از سفر کردن، به فکر سلامت کادر بهداشت و درمان در این روزهای سخت باشیم و صله رحم را به بعد از شکست کرونا موکول کنیم.

 

انتهای پیام./ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک