یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۷۸۷۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ساعت ۱:۵۵
مدیر کل پست بانک خراسان شمالی پاسخ داد:

اسناد جدید سپرده گذاران مال باخته چمن بیدی بررسی می شود

مدیر کل پست بانک خراسان شمالی در اعتراض به سپرده گذاران روستای چمن بید که رد مال آنان انجام نشده است، اعلام کرد: اسناد جدید سپرده گذاران مال باخته روستای چمن بید که در پست بانک منطقه خود سپرده گذاری کرده بودند، دوباره بررسی می شوند.
اسناد جدید سپرده گذاران مال باخته چمن بیدی بررسی می شود,

 محمود کریم پور، مدیر کل پست بانک خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک درباره تجمع و اعتراض تعدادی از اهالی روستای چمن بید در جلوی ساختمان پست بانک شهر بجنورد در روز گذشته اظهار کرد: در سال 91 شماری از اهالی روستای چمن بید در پست بانک این منطقه سپرده گذاری کردند که کارگزار بانک از این سپرده ها سوء استفاده کرد و مبالغی را خارج از روال و بدون اینکه در سیستم این بانک ثبت کند از مشتریان روستا اخذ کرد.
کریم پور افزود: با توجه به سوء استفاده کارگزار از سپرده های این مشتریان، بر علیه او پرونده ای در قوه قضاییه تشکیل می شود و در سال 95 سرانجام بر اساس حکم دادگاه این کارگزار به چهار سال و چهار ماه زندان محکوم می شود.
وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس حکم دادگاه، کارگزار محکوم به رد مال نشده بود که پست بانک استان برای رد مال توسط این کارگزار متخلف درخواست تجدید نظر کرده است.
وی گفت: پست بانک استان تاکنون به آن عده از سپرده گذارانی که سند ( دفترچه بانکی و یا فرم بانکی مهر شده ) ارائه داده اند، رد مال را انجام داده است.
مدیر کل پست بانک خراسان شمالی در ادامه در پاسخ به این سوال که سپرده عده ای از سپرده گذاران در سیستم پست بانک ثبت نشده بودند و آنان برای دریافت سپرده هایشان سندی در اختیار ندارند چه خواهید کرد؟ پاسخ داد: تا سال 95 کارشناسان دادگستری تمامی اسناد ارائه شده از سوی مال باختگان را بررسی کرده و درباره آنها نظر داده بودند.
کریم پور افزود: با این وجود، سپرده گذاران مال باخته دوباره اسناد جدیدی را ارائه دهند پست بانک آنها را بررسی خواهد کرد.
 انتهای پیام/
 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک