دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۷۸۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ساعت ۰:۲۷

کشف ۲۳ هزار کیلو گرم رب فله ای غیر بهداشتی در بجنورد

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف 23 هزار کیلو گرم رب فله ای غیر بهداشتی به ارزش یک میلیارد و 150 میلیون ریال در بجنورد خبر داد.
کشف 23 هزار کیلو گرم رب فله ای غیر بهداشتی در بجنورد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، سرهنگ"رضا عرب زاده" با اعلام این خبر گفت: باتوجه به فرا رسيدن ايام ماه مبارک رمضان درخصوص ورود کالاي قاچاق و تقلبي و غير بهداشتي به بازار جهت عرضه به شهروندان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی مقام قضایی، تورهای ایست و بازرسی و طرح های کنترلی در سطح استان ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران در حین اجرای طرح های کنترلی در یکی از ورودی های شهرستان بجنورد به یک دستگاه تریلی هوو سفید رنگ مشکوک شدند، خاطر نشان کرد: بعد از توقف خودرو در بازرسی از کانتینر تریلی 23 هزار کیلو گرم رب فله ای غیر بهداشتی به ارزش یک میلیارد و 150 میلیون ریال کشف و ضبط گردید.

سرهنگ عرب زاده با اشاره به اینکه در بررسی های بعمل آمده مشخص گردید متهم دارای سوابق کیفری متعددی از قبیل قاچاق سیگار و مشارکت در سرقت می باشد، افزود: متهم به همراه خودرو و بار مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان بجنورد تحویل گردید.

رئیس پلیس آگاهی استان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده این گونه موارد، موضوع را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک