دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۲۸۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ساعت ۶:۲۸

برقی که روشنایی زندگی زوج جوان بجنوردی را سیاه کرد/خیران چراغ خانه مینا را روشن کنند

مهر ماه سال گذشته تنها پنج روز از تولد دختر مصطفی شکری نگذشته بود که در حین لوله بازکنی دچار برق گرفتگی شد و مغزش را بر اثر این حادثه آسیب دید ، حالا مینا مانده است با کودکی یک سال و سه ماهه و همسری که توان انجام کوچکترین کار شخصیش را هم ندارد. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک، مینا قلی پور و مصطفی شکری که ساکن بجنورد بوده اند، زندگی مشترک خود را تشکیل می دهند.
مصطفی شکری که قبل از ازدواجش در باربری کار می کرد، پس از ازدواج برای اینکه بتواند درآمد بیشتری داشته باشد، وارد کار لوله بازکنی می شود که با ورود به این شغل جدید چرخ زندگیشان بر دور مراد می افتد.
در 29 شهریورماه سال 94 خداوند دختری را به این زوج جوان هدیه می دهد، اما از بد روزگار، مصطفی شکری در ششمین روز از تولد دخترش در محل کارش مشغول به کار لوله بازکنی بود که دچار برق گرفتگی می شود.
مغز این مرد جوان بر اثر این حادثه آسیب می بیند او هوشیاری، تکلم و قدرت حرکت بدنی اش را از دست می دهد.

 


او پس از این حادثه تاکنون 26 روز را در آی سی یو و سه ماه را نیز در بیمارستان بستری بوده است، با این وجود، این مرد جوان حادثه دیده با وجود دو عمل جراحی در سر هم اکنون با مشکل جمع شدن آب در سر و عفونت ریه دست و پنجه نرم می کند.
مینا قلی پور، همسر این مرد جوان حادثه دیده در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک می گوید: پس از این اتفاق تلخ و سیاه، پدر شوهرم، مادر شوهرم و بردار شوهرم به همراه خانواده اش از روستا به منزل مستاجری ام در بجنورد کوچ کرده اند تا بتوانند در کنار من و دختر نوزادم باشند و من بتوانم به شوهرم رسیدگی کنم.
مینا خاطر نشان می کند: در حال حاضر شش نفر در یک خانه مستاجری با حقوق کارگری بردار شوهرم روزگار می گذرانیم.
علاوه بر این، او یادآور می شود: با توجه به اینکه در حال حاضر من و دختر یک سال و سه ماه ام تحت پوشش کمیته امداد هستیم، اما حقوق ماهانه کمیته امداد کفاف گذران زندگی خیلی معمولی مان را نمی دهد.
مینا این مادر 22 ساله می گوید: تاکنون چند خیر به صورت موردی کمک کرده اند تا بتوانم داروهای خیلی گران همسرم را خریداری کنم و بتوانم دخترم را زیر بال و پرم بگیرم.

 


او همچنین با یادآوری این مطلب که همسرم یک قطعه زمین در کلاته محمد علی پهلوان دارد، افزود: از کمیته امداد درخواست کردم تا در این زمین، خانه ای را برایمان بسازند تا از این مستاجری نجات پیدا کنیم اما این اداره در پاسخ به درخواستم گفته است که باید سه سال از این حادثه بگذرد تا از این شرایط کنونی شوهرتان مطمئن شویم.
این مادر جوان 22 ساله با تاکید بر این نکته که در شرایط کنونی نمی توانم منتظر سه سال آینده باشم از خیران درخواست کرد: برای ساخت خانه همچنین خرید داروهای همسرش که خیلی گران هستند یاریش کنند تا بتواند دخترش را بزرگ کند.
شماره کارت مصطفی شکری – بانک ملی 6037991865082881
شماره دفتر پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک 05832230729 
انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک