در حال بارگذاری
کارشناس حوزه بین‌الملل عنوان کرد:

وقت‌کشی اسرائیلی‌ها با حملات وحشیانه به لبنان

شماره خبر : 1992 - https://asreatrak.ir/short/NYax2

یک کارشناس حوزه بین‌الملل گفت: اسرائیل در شرایط بحرانی قرار دارد و به همین دلیل عملیات همچون لبنان را به راه انداخته‌اند که در واقع نوعی تنفس و وقت‌کشی است تا بتوانند کاری از پیش ببرند.

غلامعلی پارسا در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» گفت: عملیات طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی اسرائیل تبدیل به یک مسئله اساسی شده و در واقع این موضوع فراتر از آنچه دیده می‌شود، است.

 وی با تأکید بر این موضوع که در واقعیت جنگ در لبنان که این روزها جریان دارد، جنگ بین تمدن غرب و اسلام است، ادامه داد روسای جمهور کشورهای آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس به‌صورت علنی در مصاحبه‌ها عنوان می‌کنند که تمام امکانات نظامی‌شان را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهند که نشان‌دهنده آشکار حمایت دنیای استکبار از این رژیم کودک کش است.

 این کارشناس حوزه بین‌الملل در ادامه بیان داشت: دنیای استکبار با حمایت از رژیم غاصب اسرائیل می‌خواهد بر جهان اسلام حکومت داشته باشد و اگر این جایگاه را حفظ نکنند گویی همه چیز را ازدست‌داده‌اند.

 پارسا خاطرنشان کرد: اسرائیل در شرایط بحرانی قرار دارد و به همین دلیل عملیاتی همچون لبنان را به راه انداخته‌اند که در واقع نوعی تنفس است تا بتوانند کاری از پیش ببرند.

 وی با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل امت اسلامی ابراز داشت: براین‌اساس باید کلان‌نگر باشیم و کلیت موضوع را در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

این کارشناس حوزه بین‌الملل با اشاره به این موضوع که اسرائیل در مقایسه با جبهه مقاومت عددی نیست، گفت: نکته قابل‌توجه این است که برخی از کشورهای خائن عرب نیز در این مسیر همراهی دارند؛ زیرا آگاهی دارند که اگر اسرائیل شکست بخورد، آنها نیز از بین رفته‌اند.

 پارسا به عملیات دفاع مقدس در کشور ایران اشاره کرد و افزود: در جنگ تحمیلی هشت‌ساله عراق علیه ایران بسیاری از کشورها برای جلوگیری از گسترش اسلام از صدام حمایت کردند، درحالی‌که رزمندگان ایرانی با پیروزی عزتمندانه باعث ایجاد جریانی جدید در منطقه شدند.

 وی ادامه داد: امروزه نیز کشورهای دنیای غرب برای جلوگیری از پیروزی جبهه مقاومت در حمایت از رژیم غاصب اسرائیل برآمده‌اند.

 این مدرس دانشگاه‌های خراسان شمالی دررابطه‌با ترور شهید هنیه در ایران و تأمل در پاسخ به دشمن گفت: در پاسخ انتقام‌گرایانه در ترور شهید هنیه قطعاً نظام و حاکمیت تدبیر خودش را به کار خواهد برد و در زمان معین قطعاً اقدام مؤثری خواهد داشت.

 

 مصاحبه از آرزو رحمانی

 انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات