در حال بارگذاری
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد اعلام کرد:

حضور ۷هزار نفری بجنوردی‌ها در جشن غدیر

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: ۷هزار نفر از شهروندان بجنوردی در مراسم جشن غدیر حضور پیدا کردند و پذیرایی شدند و از برنامه‌های جشن که نورافشانی و مولودی خوانی بود، بهره بردند.

علی موفق در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» اظهار کرد: در شب عید غدیر، موکب‌ هیات‌های مذهبی، دستگاه‌های اجرایی در مشارکت با شهرداری حدفاصل میدان شهید تا چهارراه هفده شهریور برپا شد. 

وی افزود: محوریت مراسم، جشن غدیر و دعوت به مشارکت عمومی در انتخابات بود که با محتوای انتخابات، نقاشی دیواری از همه غرفه‌ها شلوغ‌تر و پربازدیدتر بود و مشارکت شهروندان و کودکان در اجرای نقاشی را رقم زد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد ادامه داد: ۷هزار نفر از شهروندان در این مراسم حضور پیدا کردند و پذیرایی شدند و از برنامه‌های جشن که نورافشانی و مولودی خوانی بود، بهره بردند.

موفق افزود: این مراسم یکی از بی‌نظیرترین مشارکت مردمی را شاهد بودیم که خستگی را از عوامل اجرایی شهرداری و دستگاههای مشارکت کننده  که تدارک زیادی برای این مراسم دیده بودند، گرفت.

موفق گفت: مشارکت بالایی از شهروندان در روزجمعه را انتظار می‌کشیم وقطعا  حضورپرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، مهر تاییدی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسخ محکمی برکینه توزی  دشمنان ما خواهد بود.

انتهای خبر/هدیه دهقانی

0 نظر

ارسال نظرات