در حال بارگذاری
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خبر داد:

تحصیل ۱۹۴ هزار دانش‌آموز در مدارس خراسان‌شمالی

شماره خبر : 1784 - https://asreatrak.ir/short/Nj5Kr

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید، ۱۹۴ هزار دانش‌آموز در ۲ هزار و ۶۰ مدرسه استان، تحصیل خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، ابوالقاسم اکبری در نشست هم‌اندیشی مدیران آموزش‌وپرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه استان با مسئولان شبکه اترک باهدف انعکاس گسترده آئین آغاز سالی تحصیلی جدید با اعلام این خبر گفت: ۱۸ هزار نفر از این تعداد دانش‌آموز پایه اول هستند.

اکبری گفت: یکشنبه یکم مهرماه زنگ مهر و مقاومت و ایثار در همه مدارس خراسان شمالی به صدا درمی‌آید، همچنین ۲۷ شهریورماه زنگ شکوفه‌ها، با حضور کلاس‌اولی‌ها و ۲۸ شهریورماه جشن جوانه‌ها با حضور دانش‌آموزان پایه هفتم در تمامی مدرسه‌های استان و ۱۷ مهرماه نیز هم‌زمان با روز جهانی کودک، زنگ غنچه‌ها در ۴۱۱ کودکستان مجاز نواخته می‌شود. 

وی با بیان اینکه از ابتدای مهرماه امسال، ۲۰ هزار نوآموز، دوره‌های پیش‌دبستانی را در کودکستان‌ها می‌گذرانند، افزود: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید، ۱۹۴ هزار دانش‌آموز در ۲ هزار و ۶۰ مدرسه، تحصیل خود را آغاز می‌کنند که از این تعداد ۱۸ هزار نفر دانش‌آموز پایه اول خواهند بود.

رضا واعظی مدیرکل صداوسیمای استان هم مهرماه را آغاز دوباره فصل آموزش و شور و نشاط کودکان، نوجوانان و جوانان دانست و گفت: امسال قصد داریم با همراهی مدارس و دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، جشن آغازین فصل تعلیم‌وتربیت را به نحوی متفاوت از سال‌های گذشته منعکس کنیم. 

انتهای خبر/گ

0 نظر

ارسال نظرات