در حال بارگذاری
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار:

اطلس سالمندان خراسان شمالی تدوین شود

شماره خبر : 1984 - https://asreatrak.ir/short/eGyoR

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه سالمندی یک پدیده جهانی است، گفت: در استان خراسان شمالی باید تلاش شود تا اطلس سالمندان استان تدوین شود.

به گزارش «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی استانداری خراسان شمالی، حسن ناهیدی صبح امروز در جلسه شورای سالمندان بر ضرورت تدوین اطلس سالمندان در استان با هم‌افزایی تمام دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد، اظهار داشت: سالمندی یک پدیده جهانی است و ما نیز در استان با آن روبرو هستیم. 


وی با بیان اینکه باید پیش از ورود مردم به سالمندی به فکر آن‌ها باشیم، افزود: باید تلاش کنیم تا مردم با سلامتی وارد سن سالمندی شوند.


 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: طب کار از جمله مواردی است که باید در محیط کاری رعایت شود که در سالم ماندن شاغلان در همه محیط‌ها تأثیر چشمگیر دارد.


وی به افزایش مهارت‌آموزی در محیط‌های کاری نیز اشاره کرد و گفت: افزایش مهارت در محیط کاری نه‌تنها افزایش بهره‌وری را به دنبال دارد؛ بلکه سبب استرس کمتر کارمندان و شاغلان می‌شود که سلامتی آن‌ها را به دنبال دارد.


معاون سیاسی در ادامه بر ضرورت غربالگری کارمندان استان تأکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی کارمندان خود را نسبت به تشخیص زودهنگام بیماری‌ها، غربالگری کنند تا در صورت وجود عارضه‌ای خاص بتوان آن را در سنین پایین‌تر و پیش از سالمندی و با هزینه‌های کمتر و درمان مؤثرتر درمان کرد.

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات