در حال بارگذاری
استاندار خراسان شمالی:

ارتقاء شاخص‌های سلامت اولویت‌ دولت سیزدهم بود

استاندار خراسان شمالی گفت: توجه به تأمین زیرساخت‌های سلامت و کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان از اولویت‌های دولت شهید رئیسی بود.

 به گزارش خبرنگار عصر اترک، محمدرضا حسین‌نژاد، پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح مرکز جامعه سلامت و پایگاه سلامت در بجنورد اظهار داشت: باهمت دولت سیزدهم و تلاش مدیران استانی نزدیک به ۱۰۰ هزار مترمربع زیربنا و فضاهای بهداشتی و درمانی در استان در حال احداث و افتتاح است.

 استاندار خراسان شمالی با تشریح اقدامات دولت سیزدهم و تلاش بی‌وقفه شهید رئیسی در عرصه‌های مختلف کشور، توجه جدی به حوزه بهداشت و درمان، مهار کرونا، ارتقا تجهیزات و دستگاه‌های بیمارستانی، افتتاح مراکز و فضاهای سلامت را موردتوجه قرار داد.

 وی خاطرنشان کرد: ارتقای زیرساخت‌های درمانی در تمام شهرستان‌ها علاوه بر فراهم‌سازی بستر خدمات‌دهی بهتر به مردم، سبب شد تا دغدغه و مشقت سفر بیماران به سایر استان‌ها رفع شود.

 استاندار خراسان شمالی بیان داشت: اجرای پروژه‌های عمرانی، طرح‌های آبرسانی، اجرای چهار مجتمع آبرسانی روستایی، ارتقای زیرساخت‌های مخابراتی و پروژه فیبر نوری، اجرای سد، گازرسانی، ساخت راه‌ها از اقدامات ماندگار رئیس جمهور شهید در استان عنوان کرد.

 

 انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات