در حال بارگذاری
رئیس هیأت جودو استان خبر داد:

اعزام 2 جودوکار خراسان‌شمالی به المپیک دانش‌آموزی

شماره خبر : 2360 - https://asreatrak.ir/short/VmBky

رئیس هیأت جودو خراسان شمالی گفت: حسین جعفری و محمد قربانی، دو جودوکار دانش‌آموز از خراسان‌شمالی به المپیک دانش‌آموزی ۲۰۲۴ بحرین دعوت شدند.

یونس ولی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» اظهار کرد: مسابقات المپیک دانش‌آموزی ۲۰۲۴ بحرین از یکم تا دهم آبان‌ماه سال ۱۴۰۳ در شهر منامه پایتخت کشور بحرین برگزار خواهد شد.

 وی افزود: کاروان دانش‌آموزی کشورمان با ۱۲۰ شرکت‌کننده دختر و پسر در قالب ۱۲ تیم و هشت رشته ورزشی به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

 رئیس هیأت جودو خراسان شمالی با بیان اینکه این مسابقات برای ورزشکاران دانش‌آموز زیر ۱۸ سال برگزار می‌شود، گفت: این رقابت‌ها هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود که در این دوره از مسابقات ۷۱ کشور جهان در ۲۲ رشته ورزشی در ورزشگاه رسمی شهر منامه با یکدیگر رقابت خواهند کرد که قوانین آن مطابق با دستورات و قوانین المپیک است.

 ولی‌زاده اظهار داشت: حسین جعفری در وزن ۶۰ کیلوگرم و محمد قربانی در وزن ۶۶ کیلوگرم نمایندگان خراسان شمالی در این رقابت‌ها هستند.

 گفتنی است، فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی ایران برای دومین بار است که در این رویداد شرکت خواهد کرد اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ مراکش با تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی شرکت کرده بود که دو تیم موفق به کسب بیش از ۱۰ مدال رنگارنگ شد و درنتیجه ایران مقام هشتم در رنکینگ کلی ژیمنازیاد را به دست آورد.

انتهای خبر/د

0 نظر

ارسال نظرات