شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس حرف مردم | کد خبر: ۶۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ساعت ۱۱:۴۲

جناب آقای صالحی استاندار محترم خراسان شمالی، سلام علیکم، امروز که به دلیل سیل و بارندگی یکی از هم استانی هایم در گرداب و سیل جاده گلستان به بجنورد

جناب آقای صالحی استاندار محترم خراسان شمالی، سلام علیکم، امروز که به دلیل سیل و بارندگی یکی از هم استانی هایم در گرداب و سیل جاده گلستان به بجنورد به همراه خانواده اش آسیب دید، آنقدر دردمند شدم که برای نوشتن این نامه لحظه ای فرصت را ازدست ندادم.
جناب آقای دکتر صالحی من والد یک فرزند دچار بیماری «آسپرگر» هستم و ساکن و اهل استان گلستان بودم . 2 سال پیش در گلستان و تهران جویای درمان کودکم بودم تا اینکه به پیشنهاد پروفسور مومنی در گرگان مرکز توانبخشی در بجنورد را به من معرفی کردند. اوایل هفته ای یک بار به بجنورد رفت و آمد می کردم. بعدها که نتایج بسیار رضایت بخش بود و از آنجا که اقدامات توانبخشی باید مستمر و در هفته 3 جلسه برگزار می شد ما ناچار به نقل مکان به بجنورد شدیم . لازم به ذکر نیست که چه مصیبت هایی سرمان آمد چون هر دو شاغل بودیم و فرزند سالم دیگری هم داشتیم .غم غربت هم به کنار. اما وقتی پیشرفت کودک بیمارمان را می دیدیم برایمان قابل تحمل بود.
اوایل تصورم بر این بود که ما تنها هستیم، اما وقتی رفت و آمدم به این مرکز توانبخشی بیشتر شد .تعداد زیادی از همشهری ها و هم استانی هایم را دیدم .حتی از استان گیلان هم شمار زیادی به بجنورد رفت و آمد می کردند؛ از خراسان جنوبی و شهرهای اطراف تا بندرعباس و حتی تعدادی از ترکمنستان هم بودند. 
جناب صالحی حتما از وضعیت جاده به اصطلاح مرگ «بجنورد-گلستان» اطلاع دارید .همه هم استانی های شما این مسیر دشوار را طی می کنند. اوایل کار درمان فرزندم دو سال به بجنورد نقل مکان کردم ولی به دلیل عدم موافقت با انتقالی اکنون در حال رفت و آمد هستیم. ما صبح باید برسیم بجنورد و خدمات توانبخشی بگیریم و شب برگردیم، اکثر ما خسته ایم. بماند که بچه های بیمار ما تحمل مسیر را ندارند، اما ناچار هستیم به آمدن.
حتما تاکنون با خود گفته اید مگر استان گلستان و گیلان و سایر شهرها توانبخشی ندارند ؟!!
مرکز توانبخشی بجنورد از روشی منحصر به فرد استفاده می کنند و مراجعان هم پاسخ مثبت می گیرند. در تهران هم شعبه ای محدود دارند که به ما نزدیک تر است اما هزینه های تهران سرسام‌آور است. همان خدمات را در بجنورد می گیریم با امکانات بیشتر و یک سوم قیمت .
جناب آقای استاندار . این روزها کودک یکی از هم استانی هایم که قرار بود در بجنورد پذیرش شود و کار توابخشی اش را شروع کند در سیل به دلیل شلوغی و ترافیک سخت جاده و دیگر مشکلات مسیر دچار تشنج شد و به بیمارستان منتقل شد.
استدعا دارم به توانبخشی سورنا تشریف ببرید و مشاهده کنید چند هم استانی آواره خدمات هستند.
خواهش می کنم با درایت برای استان همجوار که اتفاقا زادگاه شماست تدبیری بیندیشید. باور کنید رنج بیماری فرزندانمان آنقدر عمیق هست که طاقت مسائل دیگر مثل این حوادث و سختی های موجود در این مسیر را نداشته باشیم .
بجنوردی های عزیز از مهمان نوازی شما تشکر می کنم. اینجا را شهری مهربان یافتم .
همین که فرزندم در این شهر زبان به سخن گشود و 70 درصد از مشکلات بیماری اش برطرف شد بهترین یادگاری از شماست .
یا علی مدد. محمد قنبری
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک