جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۶۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ساعت ۱۲:۳۴

گاهی غفلت و تعصب افراد باعث زندانی شدن افراد می شود

حجت الاسلام قدرتی؛ مدیر کل دادگستری خراسان شمالی گفت: گاهی غفلت، ناآگاهی و تعصب افراد باعث می شود که گرفتار زندان شوند.
 گاهی غفلت و تعصب افراد باعث زندانی شدن افراد می شود,

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان ؛ "حجت الاسلام نور الله قدرتی" مدیر کل دادگستری خراسان شمالی در مراسم نسیم مهرورزی اداره امور زندان شیروان گفت: این مراسم با این هدف برگزار شده است که دل خانواده های مددجویان شاد شود و برای آنها مبرهن شود که ما از مددجویان و خانواده های آنها نفرت و کینه ای در دل نداریم.

وی گفت: راه سعادت، رستگاری و نجات  افراد در این است که اعمال خلاف شرع و قانون انجام ندهند که غفلت از آنها گاهی باعث حبس افراد می شود.

حجت الاسلام قدرتی گفت: کسانی که می خواهند به راحتی از لذتهای دنیا از غیر مسیر دین و انسانیت بروند شاید چندصباحی کام آنها شیرین شود ولی یر یا زود کام آنها تلخ می شود.

مدیر کل دادگستری خراسان شمالی افزود: در این ماه مبارک رمضان استغفار نموده و خود را عرضه کنیم به طبیب الدوار(پیامبر اسلام(ص)) بسپاریم.

وی تاکید کرد: صله رحم عمر را طولانی می کنید و بسیاری از گرفتاری های ما از قطع رابطه و ضعف صله ارحام است که مشکلات زیادی را در جامعه ایجاد کرده است.

حجت الاسلام قدرتی در پایان گفت: افطاری دادن سنت حسنه ای است و برای افطاری دادن هر کس می تواند یک روزه دار را افطاری دهد، مانند اینکه یک بنده را آزاد کرده است.

گفتنی است که در پایان از سوی اداره امور زندان شیروان و کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرسستان هدایایی به خاواده های مددجویان زندان شیروان تقدیم گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شیروان، در برنامه نسیم مهرورزی اداره زندان شیروان؛ مدیر کل اداره امور زندانها خراسان شمالی، رئیس دادگستری، دادستان، رئیس اداره زندان و رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان شیروان و شماری ز مسئولین این شهرستان و قضات دادگستری شیروان حضور داشتند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک