شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۵۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ساعت ۱۲:۲۶
میوه با قیمت دولتی عرضه می شود:

مردم شیروان نگران میوه شب عید خود نباشند

رئیس اتحادیه میوه و تره بار شیروان گفت: میوه شب عید شهروندان شیروانی توسط تعاون روستایی توزیع خواهد شد؛ برای توزیع عادلانه میوه شب عید جایگاه های فروش به تعرفه دولتی در نظر گرفته می شود و مردم نگران تامین میوه عید خود نباشند.
 به گزارش اترک نیوز به نقل با پایگاه خبری تحلیلی شیروان،  محمد رضا قویدل رئیس اتحادیه میوه و تره بار شیروان با اعلام این خبر گفت: میوه عید برای شهروندان شیروانی با قیمت دولتی و تعاونی عرضه می شود و نباید نگران افزایش قیمتها باشند.
وی با اشاره به اینکه مراکز زیادی برای عرضه میوه تعاونی برنامه ریزی شده است گفت: 80 تن پرتقال و 60 تن سیب در مراکز عرضه میوه تعاونی وارد بازار می شود.
قویدل با اشاره به اینکه اقلام میوه شب عید، سیب و پرتقال است خاطرنشان کرد: در تامین میوه شب عید به کیفیت و سایز متوسط میوه ها توجه خواهد شد؛ عاملان توزیع توسط تعاون روستایی مشخص و میوه شب عید از اواخر اسفندماه توزیع و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
رئیس اتحادیه میوه و تره بار شیروان گفت: هنوز قیمت میوه های تعاونی مشخص نشده است ولی در هرصورت قیمت آن تفاوت خوبی با قیمت بازار دارد.
وی رد ادامه افزود: با توجه به اینکه خود کشاورزان میوه های خود را در سردخانه ها قرار داده اند نگران بالا رفتن قیمت آن نیستیم.
انتهای پیام/*
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک