جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۵۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ساعت ۹:۴۴
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی اعلام کرد:

توافقات تامین آب جی تی پی پی نهایی شد/احداث تصفیه خانه فاضلاب شیروان، ابتدای سال ۹۵

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از نهایی شدن توافقات ما بین شرکت پتروشیمی خراسان و شرکت آب و فاضلاب شهری استان برای تامین آب طرح جی تی پی پی خبر داد و گفت: برای عقد قرارداد منتظر هستیم که شرکت پتروشیمی خراسان مدارک را تکمیل کند.
توافقات تامین آب جی تی پی پی نهایی شد/احداث تصفیه خانه فاضلاب شیروان، ابتدای سال 95,پتروشیمی خراسان+ جی تی پی پی+ آب و فاضلاب
ابراهیم علوی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار اترک نیوز در این باره اظهار کرد: شرکت پتروشیمی خراسان برای اجرای طرح جی تی پی پی سالانه به 10 میلیون متر مکعب آب نیاز دارد.
علوی تصریح کرد: در همین راستا، معاونت وزیر نیرو به معاونت وزیر نفت تخصیص پساب شهری به میزان مورد نیاز برای اجرای این طرح را ابلاغ کرد.
وی در ادامه عنوان کرد: بر همین اساس توافقات نهایی ما بین شرکت پتروشیمی خراسان و شرکت آب و فاضلاب شهری استان برای تخصیص پساب شهری از محل تصفیه خانه بجنورد به میزان 10 میلیون متر مکعب انجام شد که در حال حاضر برای انجام عقد قرارداد منتظر تکمیل مدارک شرکت پتروشیمی خراسان هستیم.
این مسئول همچنین با یادآوری این مطلب که در حال حاضر در محل تصفیه خانه بجنورد سالانه چهار میلیون متر مکعب پساب جمع آوری و استاندارد سازی می شوند، اعلام کرد: با عقد قراردادی که ما بین این دو شرکت صورت خواهد گرفت، پتروشیمی خراسان ملزم می شود که سرمایه توسعه لوله گذاری فاضلاب سطح شهر بجنورد و ارتقای کمی و کیفی تصفیه خانه  فاضلاب بجنورد همچنین ایستگاه پمپاژ آن را تامین کند.
علوی خاطر نشان کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری استان نیز ملزم خواهد شد تا طی پنج سال با سرمایه گذاری پتروشیمی، عملیات توسعه لوله گذاری فاضلاب سطح شهر بجنورد و ارتقای کمی و کیفی تصفیه خانه  فاضلاب بجنورد همچنین ایستگاه پمپاژ به منظور تامین 10 میلیون متر مکعب آب در سال برای طرح جی تی پی پی را اجرایی کند.
وی در بخشی دیگر از سخن خود درباره اجرای احداث تصفیه خانه شهر شیروان نیز اعلام کرد: چند ماه قبل شرکت آب و فاضلاب شهری استان با یک سرمایه گذار داخلی قرارداد اجرای این پروژه را منعقد کرد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه این قرارداد 27 ساله منعقد شده است، تصریح کرد: بر اساس این قرارداد، سرمایه گذار 260 میلیارد ریال را برای احداث این تصفیه خانه سرمایه گذاری خواهد کرد که مدت احداث آن 24 ماه و مدت بهره برداری و راهبری این تصفیه خانه توسط سرمایه گذار 25 ساله خواهد بود.
علوی در خاتمه با بیان اینکه در حال حاضر سرمایه گذار در مرحله پیشبرد طرح در زمینه بررسی نقشه طراحی شده این تصفیه خانه است، اعلام کرد: اجرای احداث تصفیه خانه ابتدای سال 95 خواهد بود.
انتهای پیام/ق
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک