جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۵۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ساعت ۱۲:۵۳

اعضای یک باند سارقین فامیلی در شیروان دستگیر شدند

سرهنگ وحیدی؛ فرمانده نیروی انتظامی شیروان از دستگیری یک باند سرقت فامیلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری شیروان، "سرهنگ مسعود وحیدی" در تشريح اين خبر گفت: در پي اخبار و اطلاعات کسب شده مبني بر اين که سارق يا سارقاني در سطح شهرستان اقدام به سرقت منازل، باغ ویلاها، تجهیزات کشاورزی و خودرو، مغازه ها و...مي کنند ،بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با تحليل داده هاي موجود، تجمع اطلاعات به دست آمده و تحقيقات وسيع در پوشش هاي مناسب اطلاعاتي ،اکيپي ويژه از کارکنان پس از چندین روزتلاش مستمر، اعضای این باند را شناسایی و دستگیر کردند.
وحیدی با بیان اینکه 3 نفر از اعضای این باند برادر و نفر چهارم نیز از اقوام آنان است افزود: این متهمان تا کنون به 20 مورد سرقت اعتراف کرده اند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.
فرمانده نیروی انتظامی شیروان در ادامه همچنین از دستگیری یک باند سرقت دیگر در این شهرستان خبر داد و گفت: تا کنون دو نفر از اعضای این باند شناسایی و دستگیر شده اند و دو نفر نیز شناسایی و در حال تعقیب هستند.
وی ارزش ریالی کالاهای سرقت شده را بیش از 500 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: یکی از عوامل مهم رخ دادن سرقت بی احتیاطی خود افراد است چرا که با رعایت نکات ایمنی می توان از بسیاری از سرقت ها جلوگیری کرد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک