شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس علمی و فناوری | کد خبر: ۴۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ساعت ۱۰:۳۵

ساماندهی رودخانه چایلق به نفع مردم است

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی رودخانه چایلق به نفع مردم و زائرانی است که از این شهرستان عبور می کنند.
ساماندهی رودخانه چایلق به نفع مردم است,

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان، عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جمع اصحاب رسانه شهرستان شیروان گفت: نیاز بود مطالعاتی راجع به ساماندهی رودخانه چایلق و رهایی از تجمع زباله ها در این مکان صورت گیرد و به محل زیبا و تفریحی تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه در انتهای این پروژه دریاچه مصنوعی ایجاد می شود گفت: 14 هکتار باغ در این مسیر ایجاد می شود و محل قایق سواری نیز تعریف شده است که باعث تغییر اکو سیستم شیروان می شود.

عزیزی گفت: آنچه متخصصین و کارشناسان برنامه ریزی کرده اند به تایید آب منطقه ای و دفتر فنی استانداری رسیده است و اجرای این پروژه پیش می رود و به نفع شیروان است.

وی با اشاره به اینکه مباحث سیاسی به این پروژه وارد شده است گفت: اکثر مردم راضی هستند و مخالفتها باید دلیل و منطق داشته باشند.

نماینده مردم شیروان در ادامه با اشاره به بهره برداری از بیمارستان 220 تخت خوابی گفت: احداث این بیمارستان با اعتباری بالغ بر 290 میلیارد ریال تا پایان سال 95 به پایان می رسد.

انتهای پیام/ ق

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک