شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس گفتگو | کد خبر: ۴۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ساعت ۱۶:۶
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی خبر داد:

استخدام ۸۰ نفر در آموزش و پرورش خراسان شمالی

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از استخدام 80 نفر در اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی خبر داد.
استخدام 80 نفر در آموزش و پرورش خراسان شمالی,
به گزارش اترک نیوز، عباس سعیدی، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در جمع خبرنگاران استان با بیان این مطلب افزود: 59 نفر از این تعداد به صورت سهمیه آزاد و 21 نفر نیز سهمیه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
سعیدی افزود: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در استان در 26 رشته برگزار می شود و  5 بوم نیز برای این استان تعریف شده است.
وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در آزمون باید بومی شهرستان نیز باشند، گفت: پذیرفته شدگان بعد از شرکت در آزمون سازمان سنجش برای مصاحبه و گزینش ،به استان ،معرفی می شوند.
وی در خصوص نقل و انتقال معلمان نیز گفت: تمامی نقل و انتقالات داخل و خارج استانی انجام شده و هم اکنون نقل و انتقالات داخل آموزشگاهی انجام می شود.
به گفته سرپرست اداره کل آموزش و پرورش در بحث نظارت بر مصارف مدارسی از جمله تیزهوشان ، نمونه دولتی، شاهد و مدارس هیات امنایی که وجهی از اولیا دریافت می کنند نیز برنامه شرح هزینه تعیین شده است.
سعیدی در ادامه در خصوص شائبه های ورود فرهنگیان به عرصه انتخابات نیز گفت: به تمامی نیروهای آموزش و پرورش تاکید شده است حق استفاده از اموال آموزش و پروش به نفع و یا برعلیه هیچ نامزد انتخاباتی ندارند.
وی اضافه کرد:با این وجود فرهنگیان نیز بخشی از همین جامعه هستند و نمی توانیم نیروهای این دستگاه را ملزم نماییم در ساعات خارج از وظیفه سازمانی خود به موضوعات انتخاباتی وارد نشوند.
وی خاطر نشان کرد: در بحث انتصابات و بکارگیری نیروهای این دستگاه نیز اصل شایسته سالاری رعایت می شود و از نیروهایی استفاده می شود که فارغ از جناح های سیاسی شایستگی لازم برای آموزش و پرورش دانش آموزان را داشته باشند.
انتهای پیام/
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک