شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۴۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ساعت ۱۱:۵

تزریق اعتبار به پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان

وزیر راه وشهرسازی در جلسه شورای اداری شهرستان مانه وسملقان از تزریق اعتبار برای پروژه محور بجنور به جنگل گلستان خبر داد.

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری آشخانه، بعد از سفر ریاست محترم جمهوربه خراسان شمالی نماینده ویژه وی آقای عباس آخوندی وزیر محترم راه وشهرسازی به شهرستان مانه وسملقان سفر کرد.

وزیر راه و شهرسازی از شهرستان مانه وسملقان به عنوان منطقه ای با ریشه تمدنی فوق العاده یاد کرد و گفت: با توجه به اینکه جاده ابریشم و راه ارتباطی شرق و غرب در این شهرستان قرار دارد پیوستگی قابل توجهی در دوره اکنون با دوره پیشین در این شهرستان وجود دارد.

آخوندی با اشاره به دوبانده کردن محور بجنورد به جنگل گلستان گفت: دو بانده کردن این محور با توجه به اینکه سالانه زائران و مسافران بیشماری از این مسیر عبور می کنندو همواره خطرات جبران ناپذیری در تصادفات در این محور وجود دارد در اولویت کارهیئت دولت قرار دارد.

وی از اختصاص مبلغ 160 میلیارد تومان به این محور خبر داد و افزود: با تخصیص این اعتبار پروژه تا پایان سال 95 به بهره برداری می رسد.

در ادامه فرماندار مانه وسملقان از شهرستان مانه و سملقان به عنوان یک پکیچ کامل گردشگری یاد کرد وافزود: شهرستان مانه و سملقان دارای ظرفیت های مختلف گردشگری، کشاورزی و دامداری است و بیش از 54 نوع محصوی زراعی و باغی در این شهرستان تولید می شود.

عوض زاده به در حال اجرا بودن ده پروژه راه روستایی در شهرستان اشاره کرد وافزود: جهت تکمیل این 10 پروژه مبلغ 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی افزود: دو بانده کردن محور بجنورد به جنگل گلستان یکی از خواسته های بحق مردم شهرستان است که از نماینده محترم رئیس جمهور تقاضای توجه ویژه به این امر را داریم.

نبود آب شرب بهداشتی در روستاهای شهرستان و کمبود آب شرب در شهر آشخانه، تکمیل پروژه کارخانه سیمان سمنگان، ایجاد خط ریلی در شهرستان، تکمیل پروژه طرح ورودی شهر آشخانه و توجه به بخش کشاورزی و دامداری و همچنین توجه به مجتمع کشت و صنعت بهکده رضوی از جمله مشکلات شهرستان بود که فرماندار مانه وسملقان در این جلسه عنوان کرد.

انتهای پیام/ 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک