چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۳۷۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۱/۱۵ - ساعت ۹:۴۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد:

پیشرفت ۵۰ درصدی بیمارستان ۳۲۰تختخوابی امام رضا(ع) بجنورد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی ساخت بیمارستان 320 تختخوابی امام رضا(ع) بجنورد خبرداد و گفت:مجموع این پروژه حدود80 میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.
پیشرفت 50 درصدی بیمارستان 320تختخوابی امام رضا(ع) بجنورد,بیمارستان امام رضا+ علوم پزشکی+ کشیک نوروزی+ اترک نیوز
سید ابراهیم گلمگانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار اترک نیوز پیشرفت50 درصد بیمارستان 320 تختخوابی بجنورد را تاکنون قابل قبول دانست و افزود: درسال جاری نمای ساختمان این بیمارستان نیز آغاز خواهد شد.
وی از اختصاص حدود 5 میلیارد تومان از منابع وزارت در سال جاری به بیمارستان جدید امام رضا بجنورد خبردادو اظهار کرد: کل پروژه این بیمارستان حدود 80 میلیاردتومان هزینه خواهد داشت.
گلمگانی با بیان اینکه ابتدا این بیمارستان با 280 تختخواب قرارداد بسته شده بود، اظهارکرد: با رایزنی های متعدد باسازمان مدیریت طی یک تفاهم شفاهی با ارتقای این بیمارستان به 320 تختخواب موافقت شده است.
وی باتاکید براین اینکه بیمارستان جدید امام رضا بجنورد جایگزین بیمارستان امام رضاکنونی نخواهد شد، گفت: در طرح گسترش این نگاه را نداریم که بیمارستان امام رضا(ع) کنونی را تعطیل کنیم.
وی افزود: سعی داریم با احداث بیمارستان جدید امام رضا(ع) یک سری از بخش های بیمارستان را فعال نگه داریم.
6 هزار و 400 مرکز بهداشتی در طرح کشیک نوروزی بهداشت بازدید شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در بخش دیگر سخنان خود به کشیک های نوروزی بهداشت و محیط  به صورت 24 ساعته از اول اسفند سال گذشته آغاز تا 15 فرودین 94 اشاره کرد وگفت: دراین طرح 6 هزار و 400 مرکز بهداشتی و مراکزی که مرتبط به توزیع موارد بهداشتی است مورد بازدید قرار گرفت.
گلمگانی اظهار کرد: طی دوهفته اول اسفند سال گذشته 2 هزار و 500 بازدید توسط این دانشگاه انجام شده است که از این تعداد 11 مورد معرفی  به دادگاه ، سه مورد تعطیلی و 596 مورد کارت بهداشت صادر شده است.
وی خاطرنشان کرد:در اسفندماه سال گذشته  2 هزار و 563 کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف شد.
انتهای پیام/ ب
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک