شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۲۴ - ساعت ۱۲:۳۱
فرماندار بجنورد:

منطقه بیمارستان امام رضا بهترین مکان برای ساخت بیمارستان جدید است

فرماندار بجنورد با تاکید بر اینکه واگذاری زمین شهرداری به دانشگاه در منطقه بیمارستان امام رضا به صورت رایگان نیست، گفت: این محل برای احداث بیمارستان مادر و کودک بسیار مناسب است.
منطقه بیمارستان امام رضا بهترین مکان برای ساخت بیمارستان جدید است,خراسان شمالی+بجنورد+محمدباقر باقرپور+فرماندار+بیمارستان امام رضا+بیمارستان مادر و کودک

به گزارش بجنا به نقل از مهر، محمدباقر باقرپور اظهار داشت: باید یک نظریه علمی و فنی پشت تصمیم شورای شهر برای جانمایی بیمارستان مادر و کودک باشد.

فرماندار بجنورد ادامه داد: طبق نظر کارشناسان محل بیمارستان امام رضا و شهرداری برای جانمایی زمین بیمارستان مادر و کودک مناسب است.

وی با تاکید بر اینکه شورا می‌بایست یک تصمیم معقول بگیرد، افزود: زمین‌های شرق و شمال شرق بجنورد باید از افراد حقیقی تملک شود که عملاً غیر ممکن است.

باقرپور تصریح کرد: واگذاری زمین شهرداری در منطقه بیمارستان امام رضا به دانشگاه علوم پزشکی باید در قالب تفاهم نامه باشد و بنا نیست شهرداری یک متر را رایگان در اختیار دهد.

وی افزود: استاندار خراسان شمالی تاکید داشته که در صورت واگذاری این زمین، راه و شهرسازی به شهرداری زمینی معادل اهدا خواهد کرد.

باقرپور این محل را دارای ویژگی‌های مثبت دانست و گفت: ۲ راه دسترسی ۴۲ متری و ۲۴ متری این زمین را احاطه می‌کند که بسیار نکته مثبتی است.

فرماندار بجنورد با تاکید بر اینکه شورای شهر برای تصمیم‌گیری مختار است، بیان کرد: اما اگر این زمین نادیده گرفته شود، یافتن زمین دیگر عملاً غیر ممکن خواهد شد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک